Saturday, September 21, 2013

==ළං වෙන්නට විදිහක් නෑ හිතෙන් විතරමයි == ==සුවඳක් මිස ඔබ ලඟ නෑ හීනයක් වගෙයි...==

 
.
-අයිය මට දුවෙක් ඕන ඉස්සෙල්ලම....
=ඇහ් ඒ මොකෝ ඒ..
-මොකෝ අහන්නෙ ... මට ඕන ලස්සන රෝස පාට මං වගේම දුවක්..
= දැන් මට කියන්න‍කො මේ හදිස්සිය මොකක්ද කියල එක පාරටම
- නෑ හදිස්සියක් නෑ ඉතින්. ඒ වුනාට දැන් ඉදලම මේව කතා කරල තියන එක හොදයි..
= ඇහ් ඒ මොකෝ..
- එවුව එහෙම තමා..
= එත් මම හිතන්නෙ පලවෙනිය පුතෙක් වුනොත් හොදයිනේ... දෙවැනියට දුවෙක් හදමු
- බෑ බෑ එහෙම බෑ නොම්බර එක දුව... නැත්තං මෙයයි පුතයි එකතු වෙලා මට පාට් දාන්න එයි..
= දැන් එතකොට ඔයයි දුවයි එකතු වෙලා මට පාට් දැම්මොත්..
- ඒව ඉතින් අම්මලගෙ දුවලගෙ වැඩ තමා එවුව එහෙමයි... අනේ මගේ හොද අයියනෙ ඉස්සෙල්ල මට දුවෙක් දෙන්න ඊට පස්සෙ මම ඔයාට පුතෙක් දෙන්නම්.. මට අපි හදමු මම වගේ ලස්සන රූපෙ තියෙන ඔයා වගේ මොලේ තියෙන බබෙක්..
= හිකස්... මට කියන්න තියෙන්නෙ අර අයින්ස්ටයින් කිවුව වගේ තමා..
- ඒ මොකක්ද..
= කොහොමද බැරි වෙලා හරි මගේ රූපෙයි ඔයාගෙ මොලෙයි තියෙන බබෙක් ආවෝත් ??????
- අනේ මේ යනව යන්න .. නරක් වෙලා තියෙයි මගේ මොලෙත්...
= අපෝ නෑ මම මේ කිවුවෙ මගේ රූපෙ ගැන..
- අන්න එහෙම එන්න හරිද ?... දැන් මොකක්ද බබාට තියෙන නම අපි ?..
= කොල්ලට නම් මම හිතල ඉවරයි..
- මට කිවුවෙ නෑනෙ.. මොකක්ද නම..
= " කුරුළු නිස්කලංක "
- ඒ ඔයානෙ ඉතින්
= නෑනෙ.. ඒ නම පුතාට තියමු එතකොට ඒක හොදයි..
- අපෝ ඒක හරි නෑ අප්ප නිකං අප්පච්චියි පුතයි එකම නම වෙනකොට කරදරයි නේ..
= නෑ මම අනික් තාත්තල වගේ පොහොසත් කෙනෙක් නෙව්.. අර කේයස් කවියා මැරෙන වෙල් කිවුව වගේ පුත්තුන්ට " මම උඹලට අකුරු 3ක් ඉතිරි කරල තියෙනව මගේ ලග වෙන සම්පත් නෑ උඹලට දෙන්න . උඹල මැරෙනකම් ඒ ඇති ජීවත් වෙන්න"
- දැන් ඔයත් එහෙම කිය්නන ද කල්පනාව..
= අපෝ මම කවියෙක් යෑ.. එහෙම කිය්නන... ඒත මම ආසයි ඒ නමට.. ඒක මම බොහොම අමාරුවෙන් ගොඩ නගාගත්තු නමක්.
- ඉතින්
= මම කැමතියි පුතා ලොකු වෙලා ඒ නම පාවිච්චි කරනවට..
- ඒ ඇයි..
= එතකොට මමත් හැමදාම පුතත් එක්ක ජීවත් වෙනව... මේ මගේත් එක්ක ඉන්න මිනිස්සු එදාට ගොඩක් වයස වෙයි.. ඒ අය කියාවි පුතාගෙ තාත්තව දන්නව කියල.. අර මම කලින් දවසක කිවුව වගේ පුතාව හැදුවොත් ඒ හැමෝම පුතාට ආශිර්වාද කරයි...
- හ්ම්..
= ඔයාට මම කියල තියෙනවනෙ නංගි මම හැම වෙලේම බලන්නෙ මිනිස්සුන්ට උදවු කරන්න.. මිනිස්සුන්ගෙ හිත නිවන දේවල් ලියන්න කියන්න.. පුතාත් ඒක පුරුදු වෙයි...
මේ වටේ ඉන්න මගේ හිතවත්තුගේ දරුවෝත් අපි ආස්සරේ කරපු හැමෝගෙම දරුවෝත් එදාට පුතාගෙ වයසෙම ඉදීවි.. ෆේස් බුක් එකේ ඒ අයත් යාලුවෝ වෙයි.. එදාට මම මේ ලියපු කියපු දේවල් සේරෝම දේවල් පුතාට අයිති වෙනව.. මගෙන් පස්සෙ මේ කුරුළු ගිණුම පුතාට දිගටම අරන් යන්න පුලුවන්.. එහෙම වුනොත් ඊලග පරම්පරාවෙත් කුරුළු ජීවත්වෙයි මිනිස්සු අතරෙම...නොමැරී.. නොමැකී..
- ඇත්තනේන්නම්..
= සමහර වෙලාවට මාව මතක තියෙන මිනිස්සු පුතාගෙන් අහයි ඒ ඔයාද කියල.. නැතිනම් පුතාට ඒ අය උදවු කරාවි.. මට පුතාට දෙන්න පුලුවන් ලොකුම දේ මේ නම කියල මට හිතෙනව.. ඒක එයා රැකගනීවි... මම නැති කාලෙකත් මගෙ වටේ ඉන්න මේ මිනිස්සු පුතාව බලාගනීවි මාව බලාගන්න විදියටම මට ආදරේ කරන විදියටම පුතාටත් ආදරේ කරාවි.. ඉතින් ඒක බොහොම කලාතුරකින් කෙනෙක්ට ලැබෙන අවස්ථාවක්..,
- මගේ හොද අයිය..... අපි පුතාට අයියගෙ නම තියමු.. මම ආසයි ඒකට... මේ එතකොට දුවට.. ?
= මම ඒක හිතුවෙ නෑ.. හිතල බලන්නම්...
- ඉක්මනට හිතල මට කියන්න හොදේ..
= මොකෝ බොල ඉක්මන . හෙට අනිද්ද බබා ලැබෙයිද ?
- අනේ මේ.. අහගන්නෙපා හලිද මගෙන්.. නෑ ඉතින් මට ආස හිතුනා..
= හරි මම හිතල කියන්නම්කො... දැන් ගුටි නොකා නිදියන්නකො රෑ වෙලානෙ..
- හරි හරි මම නිදියන්නම් අපෝ එලව‍නවනෙ නපුරා.. ඇයි අයිය නිදියන්නෙ නැතිද ?
= නෑ මට වැඩක් තියෙනව..
- බෑ එහෙනම් මාත් ඉන්නව ඇහැරන්.....
= අනේ නිදියන්නකො දරුවො.. මම රෑ‍ වෙයි නිදියනකොට...
- හරි එහෙනම් අයියත් රෑ නොවී නිදාගන්න හොදේ.. බුදු සරණයි...
= හරි බුදුසරණයි.. මම ආදරෙයි...
- ආ... මේ ඒක නෙවේ.. මොකෝ අර මම ගත්තු අලුත් ඇදුමට හිනා වුනේ.. ඒකෙ පින්තුර බලල ?..
= නැතිව ඒක ඔයාට ගැලපෙන්නෙ නෑ... ඔයා තෝරන්නෙම මහ ගොන් ඒව.. මොඩ ඒව.. ඔයාගෙ තේරීම් ඔයාට ගැලපෙන්නෙ නෑ...
- ආ ඇත්තද අයියෙ.. එහෙනම් මේකත් මතක තියාගන්නව හොදා.. " ඔයාවත් තෝර ගත්තෙ මම කියල " හුහ්...
= අපෝ ඇති ඇති නිදියන්න කිවුවෙ....ගුඩ් නයිට්..
- හු.. හූ.. ගුඩ් නයිට්....ඇද්ද..... නරියට...
= මේ............ඒ..............

****************************************
සක්මන් සඳ ඉක්මන් කර පෝය දා පෙනෙයි
ගොම්මන් හිත පහන් එලිය පිළිබඳ සිතමයි
ළං වෙන්නට විදිහක් නෑ හිතෙන් විතරමයි
සුවඳක් මිස ඔබ ලඟ නෑ හීනයක් වගෙයි...
.
නින්ද යාය පුරා දුවන කන්දෙ හෙවනැලී
දුවනවා වගෙයි නුඹ ගැන මගේ හිතිවිලී//
නාන තොටේ නුඹ හිනැහී දෑස මුනගැසෙයි
යන්න බයයි ඒ දන්ඩෙන් හිතත් කලබලයි
.
බින්දු පොදට පිල් කඩේට මං දිව එන්නම්
පිල්කඩේ ටිකක් ඉදලා ඇතුලට එන්නම්//
සද්ද නොකර හිටියෝතින් ඉද්ද ගැසූ මෙන්
දෙතොලේ සුසුමක් තියලා ආපහු යන්නම්
. - අමරසිරි පීරිස්
*****************************************
---කුරුළු---

No comments:

Post a Comment