Friday, April 12, 2013

ඉර ත් හැරුණ දා


---ඉර ත් හැරුණ දා --

මා බොහෝ වේලාවක් ඇගේ හිස මත නිකට තබා ගෙන ඇයට මාගේ පපුව තුලට ගුලවී හඬන්නට ඉඩ හළෙමි..!
ඒ දුක තුනී කරන ආස්වාදය කඳුලම පමණක් බව මා ද හඳුනන නිසාවෙනි..
ඇගේ ඉකි බිඳුම මන්දගාමීවෙත්ම මා සුරතින් ඇගේ නිකට අල්වා මුහුණ ඔසවා
බැලීමී....
වසර ගණනක ප්‍රේමයේ අවසාන මොහොතක ගෙවන අප දෙදෙනගේ
ඒ ප්‍රේමයේ නටබුන් ඇගේ මුහුණ මත මනාව කැටයම්ව පත්තියම්ව වී තිබිණි...
ඇ එක්වරම මා, නිහඩ දෑස් දෙස බලා සිට...
------ඔයාටනම් ගාණක් වත් නෑ නේද අයියා ---- ? ඇසීය...
‍ලෝකයම තම දෙපාමුල කඩා වැටුණත් සමහර වෙලාවට පිරිමියාට හඬන්නට පවා අයිතියක් නැති වෙලා යනව..මේ ඒවන් අවස්ථාවක් දැයි මට හැගුණි..
මෙතෙක් වේලා මගේ ඇස් දාර දිගේ සෙල්ලම් කල වතුර බිඳුවක් ඇගේ ඉස සිප ගති...
වෙන කවරදාකවත් නොමැති තරම් වූ සෙනෙහසකින් මා නැවතත් ඇයව තුරුළු කර ගතිමි...
..
..
..
..
කොතරම් වේලා සිටියා දැයි සිහියක් නැත...
..
..
..
රතු පාටින් ගනි ගත් හිරු මුහුද ගිලගෙන අවසන් වී තිබිණි.. මින් පසු උදාවනුයේ රැයයි.. දිවා කල අපට හිමි වුණත් .. රුය අපිට අප අයිති නැත..
ඒ අප සම්මතයේ සිට ප්‍රේම කල නිසාබව දනිමි...
----- නංගි දැන් යමු-----!!
ඇය නින්දේන් මෙන් තිගැස්සි මා දෙස බැලුවාය...
-- අයිය ආයෙ කවදාකවත් මාව හම්බෙන්න එන්නෙ නැත්ද ?---
ඇයට දීමට මට වචන ගැලපී පවා කල නොහැක්කකි....
--- හ්ම් මට තේරුණා අයිය... කමක් නෑ.. අපිට දවසක් එයි කියල එයත් හිතනව නේද ආයෙ ඉස්සර වාගේ එකට ඉන්න ලැබෙන ?...
මම නිහඩව බලා සිටිමි ..
ගාලු මුවදොර හිඳ ඈතින් බලන්නෙකුට පුංචි කෙල්ලක් බංකුවක තබා ඇති ගල් පිළිමයක් එක්ව තනිව කතා කරනු සේ පෙනෙන්නට ඇත.....
-- නංගි !! ( අවසානයේදී හඩ අවදි කලෙමි... )
අර පායන හද පේනවද... ?
--ඔවු. !
මිනිස්සු කියනව ඒ හදත් ආදරේ වගේලු... දවසින් දවස වෙනස් වෙනවලු.. ඒකෙ උපරිමයට ආවම දිලිසෙන් පටන් ගන්නවලු රවුමට.. ඉට පස්සෙ ලෝ‍ෙ කිසි කෙනෙක්ට නොපෙන්නන අඩු වෙලාම යනවලු...ඒ කට ගතවෙන කාලය තීරණය කරන්නෙ ඒ හඳ කියන ආදරේ ඇති කරන දෙන්නලු...
( පුංචි ළදැරියක් සේ අබොඳ හසේ මන්දාරමේන් පේන සඳ දෙස බලා සිටි ඇය නැවත මා දිහා බැලුවාය)
-- හ්ම් ඒක ඇත්ත්ක් නේද අයියෙ... ඒ වුනාට හද බැහැල ගියාට ආයෙ එනවනෙ අපිත් අපේ ආදරේ ගැන එහෙම හිතමු....
---- හ්ම්... නංගි අපි යමු නේද දැන් රෑ වෙලා...
( සුපුරුදු පරිදි මම පළමුවෙන් නැගී සිටියමෙි)
-- මගේ නංගි ම එකක් කියන්නද... ( ඇගේ වමත මගේ දකුණින් ගන්නා ගමන් පැවසූවෙමි)
ඇ ඇවිදින ගමන් මට ළං වූවාය...
හඳ ආදරේ නම් !... හඳ කවදාක වත් වෙනස් වෙන්නෙ නෑ නංගි .. ඒක් ඒ මිනිස්සුන්ට පෙන් විදිහ විතරයි වෙනස් වෙන්නෙ එක එක කාලෙට එක එක විදිහට.. හැබැයි හඳ හැමදාම එක වගේ..සම්පූර්ණයි.. ඒක වෙනස් වෙන්නෙ නෑ ඒ මිනිස්සු මැරිල නැති වෙලා ගියත්.....
-හ්ම් ඒකත් ඇත්ත නේද අයියා !!!
------------කුරුළු----

1 comment: