Wednesday, May 15, 2019

==== දසිස් 51 =====



( පනස්වන කොටස හා සබැඳි )
මෙය බුද්ධිමය දේපල නීතියේ ප්රකාශන අයිතිය යටතේ ආරක්ෂා කර ඇත.)
.
- එසේය... රජුනි උපදෙසක් දෙන්නෙමි
+ පවසව
- යම් හෙයකින් අප කච්ච දේවයන් යුධ බිමේදි මිනටෝර් ගවරා ප්රාර්තිර්භුත කලහොත්
+ ඔවු අභය, කලහොත්
- ඔබ වහනසේ සේනාවත් රැගෙන නොපෙනනා මානයක් දක්වා පසුබසින්න...
+ ඒ කිමද ?
- ඒ මිනටෝර් ඇසට පෙනෙනා මානයේ ඇති සියල්ල සුනු විසිනු කර දමන්නාවු බැවිනි.
—————————————– අද එතැන් සිට
+ හ්ම් එසේනම් යුධය එතරම් දරුණු නොවේ යැයි අප සිතමු අභය.. හහ් හහ් හහ් හහ්.
- මාද එසේම සිතන්නෙමි ඒ ඇයිද පවසනවානම් රජුනි මේ නව දෙනා තමන්ගේ ප්රාතිර්භුත සතත්ව ලෝක මෙහි ගෙන ඒමට තරම් යුද්ධයක් වුවහොත්...... හ්ම්......
+ කිමද අභය
- ඒ නම් සතුරා ඒ තරම් ම බල සම්පන්න වීමය
+ හ්ම්.. එළාර රජුන් සතුවද යෝධයන් සිටිනා බව අසා ඇත්තෙමි
- එසේය තිහකටත් වැඩිය
+ අභය එවුනටත් මෙසේ ශක්තින් තිබේද
- එසේය රජුනි ඔවුන්ද මේ හෙළයේ ඉපිද ශිල්ප හදාරා කෙලපැමිණියවුන්ය. වඩා බල සම්පන්නයෝ අප වුවත් අප යෝධයන් හා කරට කර නැග යුධ කිරීමට තරම් ඔවුන් බලවත්ය
+ හ්ම් පිලියම ?
- රජුනි බොහෝ විට මා සිතනා යුරින් මේ යුධ බලයෙන්ම දිණිය නොහැක්කකි. මේ නැණ බලයෙන් ම දිනිය යුත්තකි
+ එසේ පැවසුවේ
- යුද්ධ යට යනවානම් ඔබ පියාණන්ට වුවද ඔවුන් හා යුධ කිරීමට හැකියාව තිබුනි එහෙත් ඔහු ඔබ හට මේ පැවරුවේ ඔබ සතු ශක්තින්ද අවදි කොට ගෙන ඥානාන්විතව යුධ කිරීමටයි. යුද්ධයක් සිදුකිරීමේදී දෙපසට වී තම සේනාවන් කඩින් කඩ යුධයට යැවීම ත් ශක්ති බලයෙන් බාහු බලයෙන් සේනා බලයෙන් යුධයක් දිනිමත් තරම් නොවේ. අප උත්සාහ කල යුත්තේ අවම මිනිස් හානියකින් මේ දිනිමටයි.
+ ඉදින් මා අභියෝග කරන්නම් එලාරයන්ට ... අප දෙදෙනාගෙන් ජය ගන්නා කෙනා එවිට යුධය ජයගනු ඇත
- හ්ම් එය සේම වන්නේය එහෙත් නුඹ වහන්සේ තවම එයට සුදානම් නැත මා මේ සිදු කරන්නේ ඒ සදහා සුදානම් කිරීමයි රජුනි
+ හොදමයි
- අනෙක් අතට එළාරයන් එක වරම ද්වන්ධ සටනකට නොඑළබෙනු ඇත පළමුව සේනාබලයෙන් යුධයට එළැඹ අප පිරිිස් ශක්තිය මැන බලනු ඇත. එහෙත් මා දන්නා කරුණක් තිබේ
+ ඒ කිමෙක්ද
- මා මින් පෙර පැවසුවාක් මෙන් එළාරයන් අප දේශය දිනීමට තනනු විනා ඔහුගේ සේනාව හෝ පිරිස යටත් වැසියන් පෙළිම ඔහුගේ අභිප්රාර නොවේ. ඔහුද ඊට එක හෙලාම අකමැත්තෙකි බාදගදා ඔහුම ද්වන්ධ සටනකට එළඹෙනු ඇත. කෙසේ වෙතත් අප ඕනැම අවස්ථාවකට මුහුන දීමට සුදානම් විය යුතුය.
+ එසේය අභය.. මේ බලන්න අප දැන් මනු කාලයෙන් පෑ ගනනාවක් කතා බහ කලා එහෙත් තවම අපගේ යෝධයන් පස්දෙනෙකු ගැන පමණයි විස්තර කල හැකි වුනේ දැන් අප නැවැත්විය යුතුයැයි ඔබ සිතන්නෙද ?
- නැත රජුනි මා පෙර පැවසුවාක් මෙන් මාද ඔබද සිටින්නේ මනු කාලය තුල නොව බඹු කාලය තුලය එහි අනුව මනු ලොව තවම ගත වී ඇත්තේ ඉතාම කෙටි කාලයකි ඒ ගැන කම්පා නොවන්න. මේ ඇරඹු කතාව යම් අවසානයක් හෝ වෙත හෝ ගෙන යනු කැමැත්තෙමි
+ හ්ම්
- ඔබට අපහසුවක් දැනේ නම් පවසන්න මක් නිසාද මා දන්නා තරමට මේ ඔබගේ පලමු බඹු කාලාන්තරයේ සැරිසැරීමයි
+ හහ් හහ් හහ් හහ් හහ් හහ් මා ථේරපුත්තාභයනි, ඔබ කෙතරම් බලවත්දැයි මා නොදැන්නෙමි එහෙත් සිහියේ තබාගන්න මා පිළිබදවද ඔබ නොදන්නා බොහෝ කරුනු ඇත ..
- හහ් හහ් හ් එසේය මහ රජුනි එසේය ..
+ පලමුව ඔබගේ කතාව දෙවැනුව මගේ ගැන මා පවසන්න්ම් මා දැන් සිදු කරනුයේ ඔබ පවසන දැ සමග මා නොදන්නා මගේ කතාන්තරයේ හිස් ව තිබු තැන් පුරවා ගනිමින් අවස්ථා ගලපාගැනීමයි
- හොදමයි එසේමන් කච්චදේවයන් ගැන ඔතැනින් නවත්වන්නමි..
+ හොදයි එසේනම් සයවෙනි රුදාක්ෂය. නැතිනම් මුහුණු හයක් ඇති රුද්රාක්ෂය
- හ්ම් මහා සෝන... රජුනි මහා සෝන....
+ අභය මේ පෙර කියවීම් අනුව මා හටද ගැටලුවක් ඇත. අප මහාසෝන හා මහසෝනා යැයි කියන්නා අවතාරය අතර සම්බ්ධයක් ඇතිද
- නැත රජුනි මුල් නම සෝන ය.. එහෙත් පසු කාලයක මහා සෝන නමින් හැදුන් විය. එයටද හේතුවක් විය.. ඒ මුහුනු හයක රුද්රාවමය ඒ රුද්රාව බල කරන්නාවු දේවයන් නිසාවන්මය.
+ ඒ කවුරුන්ද
- කාර්තිකේය රජුනි එසේත් නැතිනම් කතරගම දෙවිය.. නැතහොත් මහසෙන් නමින් ද මහාසෝන නමින්ද අප හදුන්වන්නා වූ අසම සම බල ප්රාක්රමයක් හිිමි විටෙක මෙ රාවණ රජුන්ගේ ස්වරුපයක්ය යනුවෙන් වැදුම් පිදුන් ලබන්නාවූ දේවයන්ය.
+ ඔහ්... මුහුණු සයක්ද අත් දොලසක්ද ඇත්තාවූ යුධයට අධිපති සැවුල් ධජය දරන්නාය ...!!
- එසේය රජුනි මහාසෝනා නම් අවතාරය වෙනෙකෙකි... ඒ ගැනද කතාන්තර ඇත
+ එය සත්යක්ද ?
- රජුනි මේ තුන් ලොව ගැන මා මුලින්ම සදහන් කලා මතකැති. පෙරේත තිරිසන් අමනුස්ස අසුර මනුශ්ය බ්රහ්ම දිව්ය ආදි නොආදි බොහොමයක් මෙහි වෙසෙති ඒලෙසින්ම ඒ හා බැදුනු මනු ලොව වැස්සන්ද සිටිති.
+ යකැදුරන්ද
- එසේම ත් නැත අමනුස්ස තිරිසන් ප්රේත යන් නරකක් නැත නරක ඇත්තේ අප මනු ලොව වැසියන් ඔවුන් ව යොදා ගන්නා ආකාරයනි
+ යොදාගන්නා ආකාරය යැයි පැවසුවේ ?
- රජුනි කලුකුමාර , මොහනි , මහසොහොන්, කිඳුරි, රීරි යක්ෂ,උළමා, මහ කොළ සන්නි යකා, බෝදිලිමා ආදී නොයෙකුත් අවතාර ගැන කතාන්තර අසා ඇති ... බැයවැද්දීම් , ආවේස වීම් , ලෙඩ කිරීම්, මරණයට පත් කිරීම් ආදිය අසා ඇති...
+ එසේය අබය එසේය
- හොදමයි ඒ අවතාර කාණ්ඩය ප්රාතිර්භුත කරන්නාවු බව ඔබ දැන සිටියාද ?
+ අවතාර ප්රාතිර්භත කල හැකිද ??
- ඉතින් ගැමුනු රජුනි විශ්නු සතුවද දස අවතාර තිබෙනවා නොවැ අවතාර ලෙස බලනා මානය වෙනස් කල යුතුය මක් නිසාද අපට ඒ උදවුවද අවැසි තැන් තිබෙනවා
+ හ්ම් දැන් කවුරුන්ද ඒ ප්රාතිර්භුත කරනුයේ අප මහාසෝන ද ?
- නැත රජුනි මහසෝන ඒ සිදු නොකරයි. එහෙත් ඔබ දන්නා වෙනකෙකු විසින් මහසොහොන් අවතාරය ප්රාතිර්භූත කරයි.. මේ කාලයේදී මහසොහොනා ඔහු සතුය...
+ මා දන්නා අයෙකු..... ! යෝධයන්ගෙන් කෙනෙක්ද ?
- නැත රජුනි ඔහු ජයසේනය .., රිටිගලට අධිපතිව අංගං සේනාවක නායක රිටිගල ජයසේනය.. අප සේනාවට ඔහු වහා කැඳවිය යුතුය.. මහසොහොන් යක්ෂයා ප්රාතිර්භූත කිරීමේ හැකියාව ඇත්තේ ඔහුටම පමණි. !
+ රිටිගල ජයසේ මා ඔහු හදුනමි අභය .... !!
--------------------------------- සෙස්ස පස්සට
--- කුරුළු --
පසුගිය කතාන්තරත් - ඉදිරි කොටස් බලන්නත් " කුරුළු " පේජ් එකටම එන්න.. !
( රාවණ ගැමුණු රජු දස මහායෝධයන් සතුව මෙවන් අසාමාන්ය විදයා / ඉන්ද්රජාල ශක්තීන් ඇතැයි මනංකල්පිතව දසිස් නමින් මා ලබන මේ ප්රභන්ධය කර්තෘ දැනුවත් කිරිමකින් තොරව කතාව ඇසුරින් සිදු කරන්නාවූ කොටස් උපුටාගැනීමක්, අනුකරණය කිරීමක්, ආර්ථික අයිතිවාසිකම්වලට කෘතිය ප්රතිනිෂ්පාදනය කිරීමේ, විකිණීමේ, කුලියට දීමේ, බෙදාහැරීමේ, මහජනයා සඳහා සන්නිවේදනය කිරීමේ සහ පරිවර්තනය කිරීම වැලැක්වීමට බුද්ධිමය දේපල නීතියේ ප්රකාශන අයිතිය යටතේ ආරක්ෂා කර ඇත. )
#ravana #රාවණ #රාවන #කුරුළු #දසිස්

No comments:

Post a Comment