Saturday, December 12, 2015

=========== දෑසේද නුඹය -කඳුළු වලද නුඹමය =========== == දෑස පියා ගතිමි - හදවතේද නුඹ මය =



.

- සුදු අයියෙ

+ ඇයි

- අර ඔයා ලයික් කරපු පින්තූරෙ 

+ ඉතින් 

- ඒකෙ මම ඉන්නෙ කොතැනද කියන්න

+ වම් පැත්තෙ මුලින්ම ඉන්න කෙල්ල ඔයා

- මගෙ දෙයියනේ ඔයා කොහොමද ඒක හරියටම කිවුවෙ . ඔයා කොහොමද ඒ කලුවරේ මාව හොයා ගත්තෙ.. 

+ ඒහෙම තමයි වොට්සන්. මම මේ වෘත්තියට නවකයෙක් නෙවෙයිනෙ. සූක්ෂවම පරිශීලනය කරපු කරුණු වලින්. වෙටාසන්ට අවශ්‍යද ඒ ගැන දැනගන්න

- ඔවු හොම්ස් කරුණා කරල මට කියන්න. මම පැටලිලා ඉන්නෙ මේ ප්‍රශ්නෙට.

+ හොඳයි එහෙමනම්.

මෙහෙයි වොට්සන් මුලින්ම අපි ගමු ඒ පින්තුරය එතැන පැහැදිලිවම
මට පේනව ගැහැනු ලමයි 3න් දෙනෙක්ව
දකුනෙ මැද සහ වමේ මුල
මම වොට්සන්ගෙන් ඇහුවා මතකද වොට්සන් එතැන ඉන්නවද කියල
ඉතින වොට්සන්ගෙ පිලිතුර වුනේ හා පුලුවන් නම් කියන්න බලන් කියන එක
ඒකෙන් මම නිගමනය කලා වොට්සන් ඒ පින්තුරය තුල ඉන්න බව
මම ඒ වෙනකොට අනික් පින්තුර බලල තිබුනෙ
ඉතින් ගැහැනු ලමයි 3න් දෙනා බැලුවාම මැද ඉන්න ලමයව 
අයින් කරන්න වෙනව අපිට මුලින්ම මොකද ඒ වොට්සන් නෙවෙයි
අර ඉරි ඉරි එකක් ඇදන් ඉන්න කෙනා විය යුතුයි
ඊලගට දකුන සහ වම
එතැනදි දකුනේ ගැහැනු ළමයාගේ මුහුන සහ ඇගේ හැඩය වොට්සන්ට 
කොහෙත්ම සමපාත වේන්නෙ නැ
ඒ *********** විය යුතුයි
***** මෙතැනින් අයින් වෙනව සායක් ඇදල නිසා

එතැනට ගිහින් තියෙන්නෙ ගැහැනු දරුවො 5යි
එතැනින් 1ක් සායක් ඇඳන් ඉන්න කෙනෙක්.
ඉතරු 4 දෙනාම කලිසම් ඉරි ඉරි උඩ ඇදුමක් ඇඳන් ඉන්න 
එක්කනා මම ඉවත් කරනව එයා ඉන්නෙ පින්තුරයෙ මැද නිසා 
එතැනින් ඉතිරි 3යි අර
දම්පාට එකක් ඇදපු ලමයා කොන්ඩෙ කඩල දාල ඉන්නෙ
ඒ අනිවාරයෙන්ම ඒ කාණ්ඩෙ ඉන්න අර කෙට්ටු කෙනා විය යුතුයි.
ඉතින් කොන්ඩෙ බැඳන් ඉන්නෙ 2න්නයි ******* සහ වොට්සන් පමණයි
එතැනදි මට ප්‍රභල සාක්ෂියක් ලැබෙනව
ඒ තමා එතැන වොට්සන් මට පේන විදියට ඉහලට ඔසවන්නෙ තමන්ගෙ වමත
වම් පැත්තෙ කෙනා ගෙ වමතෙ වොටසන්ට දකින්න පුලුවන්
යම් ඔරලෝසුවක් හෝ වලල්ලක් තියෙනව අන්න ඒ වලල්ල ගැන 
මගේ අවධානය වඩාත් යොමු වුනා
එතැනදි ****** ගෙ අතේ වළල්ලක්නැ වොට්සන්ගෙ අතේ තියෙනව
මට හොදින්ම පෙනුන ඒ වොට්සන්ගෙ ඔරලෝසුව කියල‍
අනෙක් එක මං මෙච්චර ආදරේ කරන වොට්සන්ව මට කලුවරෙත් අදුරන්න බැරිනං මම රහස් පරීක්ෂකයෙක් වුන එකේ තේරුමක් නැ
හොදට බැලුවොත් පෙනේවි වොට්සන්ගෙ දකුනු අත සීගිරි විජ්ජු ලතා ගෙ වගේ
ලාලිත්‍යට තියාගෙන ඉන්න හැටි
ඒ කාණ්ඩයෙන් යම් කිසි ලාලිත්‍යක් ඇතිව පින්තුරවලට ඉන්නෙ වොට්සන් විතරයි
ඉතින් ඒ වම් පැත්තෙ ඉන්නෙ වොට්සන් කියල නිගමනයකට එන්න මට ගතවුනෙ තත්පර කිහිපයයි
හැබැයි ඒක බොහෙම දුර ඉදල තියපු ඊයක් ! අවිනිශ්චිතව !
හැබැයි වාසනාවට මගේ නිගමනය හරිගියා වොට්සන් ! 
අන්තිමට වොට්සන් මගේ දැලට අහු වුනා
හහ් හහ් හහ් හ්හ හ්හ හ්හ හ්හ හා !
- මගේ අම්මෙහ් මේ වතුර එකක් දෙන්න බීල ඉන්න.

+ අපරාධකරුවා කුමන හෝ සාක්ෂියක් ඉතිරි කර යනවාමයි වොට්සන් මම හැමදාම කියනව වගේ වැරදි කරන්නෙපා මම එතනට එනව ! එක මගේ වැරැද්දක් නෙවෙයි !

මම කියපුව හරිද ?
- නෑ අනේ. මාව එතැන පේනනෙ නැ . කට්ටියට වැහිල ඉන්නෙ.කලුවරේ.

+ මොකක් ? හ්ම් එහෙනම් මම වැරදි අපරාධ කරු පැනගියා!

- ඔබට හැමදාම දින්න බෑ හොම්ස්.කමක් නැ ඔබ සෑහෙන්න උත්සාහ කලා,

+ ස්තුතියි වොට්සන් දිරිගැන්වීමට.හැමදාම ඔබගේ අගය කිරීමට.

- ඔබ කණගාටුවෙන්ද හෝම්ස්

+ ම්.. ඇත්තටම නැහැ.එත් මම කල්පනා කරන්නෙ කවුද ඒ දැරිවි.

- “අනෙක් එක මං මෙච්චර ආදරේ කරන වොට්සන්ව මට කලුවරෙත් අදුරන්න බැරිනං මම රහස් පරීක්ෂකයෙක් වුන එකේ තේරුමක් නැහුහ් මරු දෙබස. අනේ මේ ඔන්න ඔහෙ ප්රින්ට් එකක් කරන් ඉන්නව. රහස් පරීක්ෂකවෙන්නෙ නැතිව.

+ එහෙම කියන්න එපා ඉතින්

- හ්හ්. පණ්ඩිත මොලේ තිබුණට මදි ඉතින්. ස්වප්නට වගේ තමන්ගෙ තීරණේ දැඩිව ගන්න හොඳ විස්වාසෙකුත් ඕන.

+ ස්වප්නා.. නෙද්දකිං..

- හා දැන් ගිහින් කාල ඉන්ඩ. මෙතෙැන හොරු අල්ලනේ නැතිව..හ්ම්.. හා ... හා. යන්න යන්න..

+ නෑ මම මේක විසඳලමයි කන්නෙ

- යන්න අනේ කන්ඩ. එතැන ඉන්නෙ මම . හුහ්. යනව.මහ ලොකුවට උත්තර හොයනව එත් ඒ උත්තරෙ ගැන විස්වාසයක් නැ. දුප් ගිහින් කාල එනව දැන් රෑ වෙලා..

+ එහෙනං මම හරිනේ. ෂහ්. බුදු සරණයි... ආදරෙන් ඉන්න සුදු නංගි..

==============================
Roja jaaneman tu hi mera dil
Tujh bin tarse naina
Dilse na jaati hai yaadein tumhaari
Kaise tum bin jeena 
==============================
---කුරුළු--

1 comment: