Thursday, December 10, 2015

== පොල්කිච්චි වාගේ සණ්ඩු කරන්නෙ - මොණරිය වාගේ ආඩම්බරයි == ( බස්සියො නෑ හරී ) ==============


.
+ හෙලෝ
- හෙලෝ... හෙලෝ නෙවෙයි. මොකෝ උදේ ඉඳන් ෆොන් බිසි..! දැන් වෙන කෙල්ලෙක්වත් ඉන්වද දන්නෙ නැ.
+ අනේ නැ අනේ මට කොයින්ද එච්චර වාසනාවක්.
- එහෙනං බිසි
+ මම බ්ලොක් කලා
- කාවද ?
+ ඔයාව
- මොකෙන්ද ?
+ මගේ ෆොන් එකෙන්, ඔයාගෙ නම්බරේ බ්ලොක් කලා
- ඇයි ඒ.
+ මම වැඩ නිසා..
- ආපෝ හරි නපුරුයිනෙ ඔයා ඕන නැ මම තියනව. ඔහොම මිනිස්සු මට එපා
+ නැ මේ අහන්නකො
- නැ නැ ඕන නැ අයෙ කතා නැ ඔයා එක්කල. ඇයි දැන් බ්ලොක් එක අයින් කලේ
+ අහ් දැන් වැඩ අඩුයි
- ඉතින් බ්ලොක් කරලම තියාගන්න. ඔන් නැ මම කතා කරන්නෙ නැ ආයෙ. එහෙම සැරින් සැරේ වෙනස් වන මිනිස්සු මට එපා. මම තියනව බායි.
+ මේ අහනවකො ඉතින්. මම හිටියෙ මීටිමක. ඔයා කෝල් කලොත් ඇහෙන නිසා සයිලනට් කලා.
- ඉතින්
+ ඉතින ්කිය්නනෙ ඔයා කෝල් 5ක් අරන් තිබුන ඒ පාර මම ඕෆ් කලා..
- ඉතින්
+ ඕෆ් කරලත් තියන්න බැනෙ වැදගත් කොල්ස් එනවනෙ.
- ඇත්තද
+ ඉතින් මම ආයෙ ඔන් කරල ඔයාව බ්ලොක් කරලම දැම්ම. සිම්පල් ප්ලැන් එකක් නේහ්.
- අනේ මම අඩනව හොදද.. ඒ කියන්නෙ මගේ කෝල් එක ඔයාට වැදගත් නෑ නේද අයියේ හ්ම්.
+ අනේ මේ දැන් එල්ල ගන්න හදන්නෙපා. මම හවසට කෝමත් කතා කරනවනෙ. අනික හදිසියක් නං ඔයාට තිබුනනනෙ මැසේජ් එකක් දාන්න.
- මම දවල්ට කැවෙත් නැ බලන් හිටිය ඔයා කොල් කරනකං මම හිතුවෙ ඔයාට කරදරයක් වෙලා ඇති කියල
+ කරදරයක් වුනා තමා කොල් කරපු වෙලාවෙ එක දිගට
- යකෝ.. මම කිවුවෙ මාව නෙවේ.. තොට අසනීප වෙලා ඇති කියල හිතුවෙ..
+ මොකක් ? යකෝ ! තොට ! දෙන්නෙ කට තැලෙන්න. කොහෙන්ද රස්තියාදු වචන ඉගෙන ගත්තෙ
- ඇයි ඇයි මොකෝ ඔයා . ඔයා නපුරු නං මාත් එහෙමයි. මම මේ අහංසක වෙන්න වෙන්න මෙයා එනව මාව යටත් කර ගන්න. ඉන්නවකො මාත් ඉන්න කැත්තට පොල්ල වගේ.
+ ආයෙ කියල තිබුනොත් බලාගමු හරිද ? මට ඔය වගේ වචන කිවුවොත් මේ සම්බන්ධෙ ඉවරයි.
- ආ ඇත්තද මේක කොහොමත් මෙතැනදිම ඉවරයි. ආයෙ කියන්නෙ නැ ඒ නිසයි කියල දැම්මෙ.
+ ආ එහෙමද අම්මණ්ඩි. එහෙනං මම තියන්නම්
- තියන්නොපා අහගන්නව මේ ටික හොඳට !
+ මොනවද නැ ඔන නැ මම තියන්නං..
- නෑ අහගන්නව. මේ සෙනසුරාදා ඒ කියන්නෙ 12 හවස 3 ඉඳන් Yashodha Sammanimani​අක්කගෙ පොත එලිදක්වනව..
+ ඉතින්. මම දැක්ක මේ දවස්වල වොල් එකේ අඩියක් අඩියක් ගානෙ ඒක ගැනමයි පෝස්ට්.
- එහෙම තමා ලස්සනට වැඩක් කරනකොට. හොදට පබ්ලිසිටයක් තියෙන්න එපැයි
+ එහෙමද ? මම හිතං හිටියෙ විකිණෙන අඩු බඩු වලටයි ඇඩ් දාන්නෙ කියල.
- ඊරිසියාව මිස්ට කුරුළු ඕක ඉරිසියාව දන්නවද .. අනේ පවු ඔයා..
+ හරි දැන් මොකටද මේ කෙකර ගාන්නෙ මෙයා ..
- ඉතින් මට ඒකට යන්න වෙන්නෙ නැනෙ. මම ඒ අක්කගෙ කවි වලට ආසයි
+ කවි ! එයා ලියනවද ? හා ඉතිං
- ඔවු ලියනව ඔයා වගේ සීනිබෝල ඒව නෙවේ.. මේ ඉන්න කෙල්ලො බුරුතු පිටින් ඔයාගෙ කවි වලට මැරෙන්න හැදුවට මම ආස බස්සි අක්කගෙ කවි වලට.
+ අහ්. එහෙමද ? දැනගත්තු එක හොදයි.. ඇන්ටිල එහෙම තමා කොහොමත්.කෙල්ලො වගේ නෙවේ.ඉතින් කියන්නකො සුදු
- මරනව ඇ... දැන් ඔය මට නොකිය කට්ටි පැන පැන හිටියට එදාට “ මහවැලි කෙන්ද්‍රයට“ යනවනෙ නේද ?
+ හ්ම්. නොයා බැනෙ.. මගේ කොලිටිය තියාගන්නත් එපැයි.
- අපෝයි එතැනත් තමන්ගෙ වාසිය. මෙහෙමත් මනුස්සයෙක්ටනෙ මමත් ආදරේ කරන්නෙ. කමක් නැ කොහොම හරි ලෝබ නොවී තමුන්නාන්සෙ මට එයාගෙ කවි පොතක් අරන් එන්න. “ ඉතා කෙටි කලබල සිහින “
+ බුවුහ් හහ් හහ් හ්හහ හහ්
- ඇයි ?
+ මොකක් යකෝ ඒ නම ?
- ඒක තමා පොතේ නම. ඒක තමා තේරුම ලස්සනයි නේද !
+ වෙන්න ඇති. ඉතා කෙටි කොහෙද . එයා ලියන ඒවා මාගල් වගේ දිගයි අඩුම ගානෙ කවි තුනක් හතරකින් එහා.. කලබල සිහින කොහෙද ? මේක හොදට ප්ලැන් කරල කරපු වැඩක්නෙ. මම දැක්ක බුක් මාර්ක් එහෙමත් ගහල පිලිවෙලට වැඩේ යනව.
- මේ සුදු අයියෙ.
+ ඇයි සුදු නංගි
- මට ඔයාගෙ පැත්තෙන් සද්දයක් ආව.
+ මෙහෙන් ?.. ඉතින්
- පොඩ්ඩක් බිම බල්න්නකො ඉරි තලලද කියල.
+ බිම.! නැහැ ඇයි !
- අහ් නැද්ද ? නැ ඉතින් ඔය ඉරිසියාවෙ හැටියට මම හිතුව පොළොව වත් පැළිල ඇති කියල.
+ අනේ මේ. තියනව ෆොන් එක එනව මෙතන උදවු ඉල්ලන්න ඒකත් මටම කියව කියව. ගේනනෙ නැ පොත. ඉල්ල ගන්න ව එයාගෙන්..
- අනේ අනේ අනේ අන් පීස් මෙයා.. ගේන්නකො. මේ හොද අයියනෙ.. ඒත් එක්කම කාලෙකින් කවියක් දැම්මෙ නැ ඔයා වොල් එකට. අද මං ගැන කවියක් දාන්න හොද්ද .
+ කවි.. නැ මං කවි ලියන්නෙ නැ. ගිහින් ඉල්ල ගන්නව අර බස්සිගෙන්. මගෙන් ඉල්ලන්නෙ.
- අයියෝ මෙයා ඔයාට පොඩ්ඩ ඇත්තං තරහයනවනෙ. ඔයා ඔයගෙ සිට්ටම් එක යූස් කරන්න මෙතැනදි කලබල නොවී
+ මොකක්ද මගේ සිස්ටම් එක
- ඇයි අනේ ඔයා එතන ගිහින් කියන්න “ අවුලක් නැ මේ පොත සම්බන්ධව වැඩියෙන්ම සතුටු වෙන පුද්ගලයා මම ඒ කාරණා දෙකක් නිසා.
1. මගේ සුදු නංගි ආසාවෙන් කියවනව මේ කවි
2. බස්සි කියන්නෙත් එක්කතරා කුරුලු වර්ගක් නිසා මට මහත් ආඩම්බරයක් දැනෙනව,
දැන් හැමෝම කුරුල්ලො කියල. වැඩේ සේප්.. හූ හූ...හූ.. හූ..
+ දුවපිය යන්ඩ මැටි හරකි..
==========================
" පොල්කිච්චි වාගේ සණ්ඩු කරන්නෙ මොණරිය වාගේ ආඩම්බරයි
ගිරවිය වාගේ නිතර දොඩන්නේ ආදර කූඩුවෙ රන් කිරිල්ලී මගේ
.
දිය ඇල්ලක් වාගේ කඩා පනිනවා - ගඟුලැල්ලක් වාගේ සහනය දෙනවා
මල් පොකුරක් වාගේ සිනහ නගනවා - ගල් අහුරක් වාගේ තරහ පුරනවා
.
සෙවනැල්ලක් වාගේ සනීප දෙනවා - සුලි සුලගක් වාගේ ඇතට යනවා
දින දෙක තුන ගානේ අහක බලනවා - උන් හැටියම වාගේ ආයෙත් එනවා
.
සිනහ නගන්නත් නිතරම ඈ මට ඕනේ - හඩා වැටෙන්නත් නිතරම ඈ මට ඕනේ
සන්ඩු කරන්නත් නිතරම ඈ මට ඕනේ- එහෙම නැතෝත් ලෝකේ මම තනිවෙනවානේ
.
පොල්කිච්චි වාගේ සණ්ඩු කරන්නෙ මොණරිය වාගේ ආඩම්බරයි
ගිරවිය වාගේ නිතර දොඩන්නේ ආදර කූඩුවෙ රන් කිරිල්ලී මගේ "
=================== එම්. එස් ප්‍රනාන්දු මහතා
--කුරුළු--

4 comments: