Sunday, July 6, 2014

** Super Star ***



මම දැනන් හිටියෙ
සින්දු කියන්න,
එයා දැනන් හිටයෙ
නටන්න,
එයා හැමදාම හැදුවෙ
මට නැටුම් උගන්වන්න
මම හැමදාම හැදුවෙ
එයාට සින්දු උගන්වන්න
ඒත්,
මගෙ සින්දුවට ගැලපෙන්න
නටන්නත්
එයාගෙ නැටුමට ගැලපෙන්න
ගායනා කරන්නත්
කවදාකවත් බැරිවුණා..
අපි දෙන්නම
" සුපර් ස්ටාර්ස්ල" වුණා..
අන්ත දෙකක..!
--කුරුළු--


-- එක ලග කවි දෙකක් ---




" ඇස් දෙක පියාන නිදාගන්න මට බෑ.. බෑ.. බෑ... "
මම එහෙම කිවුවෙ සුපර්ස්ටාර් වෙන්න හිතං..
මම ඔයාව ඊළඟ " වටයට" යවනව !
මට හැම දාම නොතේරුනේ - එතැන..
එතැන කවදාකවත් වටයක් තිබුනෙ නැ..
තිබුණෙ හතරැස් කොටුවක්..
එතැන තිබුනෙ ෆයිට් එකක් කරන්න..
අන්තිම දවසෙ මම පුටුවක් උස්සල ගැහුව..
මම තරගෙන් ඉවත් වුණා..
හේතුව -
මම තරඟය මගේ කර ගත්තු නිසාලු..
මට යන්නදීල.. එකෙක් හෙමීට මෙහෙම කිවුව..
මල්ලි උඹට ,
" ඇස් දෙක පියාන නිදාගන්න විතරක් නෙවෙයි
සින්දු කියන්නත් බෑ ..!!!
එදා මට තේරුණා..
ඊලග වටයට වටයට කියල
හැමදාම කරල තියේනනෙ..
මාව වටේ යවපු එක ...!!!!
අන්තිමේදි මම
" ඩ්‍රීම් " ස්ටාර් කෙනෙක් වුණා
--කුරුළු--



No comments:

Post a Comment