Saturday, December 6, 2014

===== සෙනෙහස බිඳුනද මේ අවමානෙන් ගැලවිය යුතු හින්දා ==== මවිසින් ඔබ අත් හලෙමියි පවසමි ලොවටම ඇසෙන නියා ====




.
- ඇයි මාත් එක්ක කතා කරන්නෙ නැත්තෙ
+ මේ කතා කරන්නෙ
- නැ එක් නෙවේ දැන් ඇයි මාත් එක්ක වැඩිය කතා කරන්නෙ නැත්තේ
+ හේතුවක් ඇතිව
- මොකක්ද ?
+ දන්නවනෙ ප්‍රශ්නෙ. ඔයාලගෙ ගෙදරින් හොයන විදිහෙ කෙනේක නෙවෙයි මං
- එත් මං හොය්නනෙ ඔයා වගේ කෙනෙක්ව ?
+ නංගි දන්නවගෙ මල් ගසුයි වල් ගසුයි එකට තියේනනෙ නැති වග. අයිති කාරයො වල් ගස් ගලවල මල් ගස් රැක ගන්නව..
- එත් ඒ දෙකම හැදේනනෙ එක පොලවෙනෙ
+ එත් අනුන්ගෙ වතු වල බලෙන් වල් පැල වලට පැල වෙන්න තහනම් නංගි ! ඔයා දන්වනෙ ඒ වල් පැල ගලවන එක ම්ල පැල වලින් ඈත් කරන එක තීරණය කරන්නෙ ඒ පැල අයිති කෙනො
- අයියෙ වල් පැල වලට වඩා විස මල් පැලත් තියෙනවනෙ . ඇයි ඒක තේරුම් නොගන්නෙ.
+ කරන්න දෙයක් නැ සුදු නංගි වල් පැල හිතල උපදින්නෙ නෑ.. ඒවා ඉබේ බිහි වෙන්නෙ. ඒත් මල් පැල එහෙම නෙවේ ඒව පරිස්සමින් ඉන්දනව මේ පොලවෙ..
- එතකොට අයියෙ වල් පැල වලට ජීවත් වෙන්න අයිතියක් නැතිද ?
+ තියෙනව, හැබැයි මල් පැල එක්ක ඉන්න බෑ .. එක්යි නීතිය..
- දැන් ඔයා කිය්නනෙ මම මල් පැලයක් ඔයා වල් පැලයක්ද ?
+ ඒක මම දන්නෙ නැ එත් ඔයලගෙ පාත්තියක පිපුන මම වල් පැලයක් වෙන්න ඕන.. ඔයා මලක් . ඒ නිසයි මේ මාව ගලවල දාන්න මෙච්චර ඔයාලගෙ දෙමවුපියො දගලන්නෙ.
- අපරාදෙ මටත් වල් පැලයක් වෙන්න තිබුනෙ...
+ හ්ම මට මතක් වෙන්ව බන්ධුගෙ කවියක්.. !
" සහෝදර තුරු වැල් මුදුන් මත
මතුව එන ලෙස මියුරු වූ ඵල
පසෙහි මුසුවී තිබුන වස විස
උරා බොන්නැති නියගලා වැල " ! - රුවන් බන්ධුජීව -
- එතකොට අයියෙ වල් වලට විතරක් නෙවේ - මල් වර්ග වලටත් අයිතියක් නැද්ද ජීවත් වෙන්න..
+ හ්ම් ඒකත් තීරණය වේනනෙ ඒ ඒ කෙනා අනුව මගේ සුදු නංගි..!
- ඒ කිය්න‍ෙ අයියෙ ඔයා දැන් මාව දාලයනවද ?
+ අනේ මට එහෙම කරන්නෙ නැ.. එත් මම ඔයාට යන්න ඉඩ දෙනව.. !
- බෑනෙ මට යන්න බෑනෙ.. මට ඔයා ‍ඔනෙ .. මේ අඩවන්නෙපා හරිද මාව..
+ හිනාවුනත් අන්තමට කදුලු එනව නංගි - ඇඩුවත් කදුලු එනව වෙනසක් නෑ..
- අනේ අයියෙ ඇයි ගලක් වගේ කතා කරන්නෙ.. සුදු නංගිව එපාද !
+ .......
- අයියෙ ඇයි කතා නොකරන්නෙ. අයියෙ.. මොනව හරි කියන්නකො.. මාව දාල යන්නෙපා හොදද
+ ........
- හරි මම තියන්නම්. මට නපුරු වෙන්නපා අයියෙ.. මගේ අතින් වැරැද්දක් වුනානම් සමා වෙන්න.. එත් දාල යන්නෙපා මට ඔයා නැතිව ඉන්න බෑ.. මට පිස්සු හැදෙයි...
+ සුදු නංගි ! පිස්සොන්ට බේත් තියෙනව .. බය වෙන්නෙපා.. බුදු සරණයි ආදරෙන් ඉන්න.. !...
==========
කෙසේ කියන්නද ඔබ මා අතහැර ඉවත ගියා කියලා
මගේ මුවින් මම ලොවට කියා ඇත ඔබ ගුණවත් කියලා
.
කිසිවකු කිසිවිට අදහන්නේ නැත ඔබ වැරදිය කියලා
ලොව මට එරෙහිව දොස් පවරනු ඇත මා වැරදිය කියලා
.
සෙනෙහස බිඳුනද මේ අවමානෙන් ගැලවිය යුතු හින්දා
මවිසින් ඔබ අත් හලෙමියි පවසමි ලොවටම ඇසෙන නියා
.
===============මිල්ටන් මල්ලවාරච්චි මහතා
-- කුරුළු--

Song -

2 comments: