( විසි හතර කොටස හා සබැඳි )
==========================
– එසේය ඒ නිසාමයි පසු කලෙක ඒ ප්රතික්ෂේප වුයේ. එහෙත් යම් ගෝත්ර නිති හා සම්ප්රදායන් ඒ ඒ ගෝත්ර හා තදින් බැදි පවතිනවා රජුනි. ඒ සරතලා ඝාතනයෙන් අනතරුව ක්රම ක්රමයෙන් අදුනේ ශක්තිය වැඩි දියුනු කිරීමට උපාය මාර්ග භාවිතා කලා. ඔවුන්ව යුද්දයට යොදවා යුද්ධයේදි හෝ පුහුනුවේදි තම මිත්රයා මිය යන අයුරු පෙන්වා ඒමගින් තවත් අදුන බලවත් කලා. ඉන් නොනවති නෑදෑයන් නොඒසේම් තම ලේ නැයන් ඝාතනයෙන් ඒ දැකිමෙන් ඇතිවන්නා වු කම්පනයෙන් අදුන වඩා බලවත් වන බවයි ඔවුන්ගේ ඉගැන්වීම..
+ අහෝ
– මේ මෝහන අදුනේ වඩා බලවත්ම අදුනේ ශක්තිය හිමි කරු වීමට නම් සිදු කල යුතු දෙයැක් තිබේ. එහිදි කම්පනයට පත් ළුීමෙන් අවදි වන්නා වූ මෝහන අදුන එම ගෝත්රයේම වුවත් අන් කිසිවෙකුටවත් පරාජය කල නොහැකි ය..
+ ඒ කුමක්ද ?
– රජුනි ඒ තම ලේ නැ සහෝදරයෙක් ඝාතන සැලසුමයි…එහිදී ඔබත් දන්නා ඉතිහාස කතාවක් තිබේ යක්ෂ සහෝදරයෙක් නාසාලුව ..,!!!
+ යකුනේ……… විභිසණ ………!
—————————————– අද එතැන් සිට
– එසේයි .. විභීෂණ යන් භිෂණ ය පතුරන්නෙ ඒ අදහසිනුයි. ඔහු රාවණයන් මේ විද්යාවන් දහය බෙදන්නටත් ප්රථමව නාග ලෝකය හා බැදී මහාභරණ මෙන් , මෝහන අදුන හිමි ව සිටි අයෙක්. දස විද්යාවම නැතත් යම යම විද්යාවන් ඔහු ත් සතුව තිබුනා.
+ හ්ම්
– එයින් මෝහන අඳුන බලවත් කිරීමේ අවසන් උත්සහය ලෙස සහෝදරයෙකුගේ පරණය ඔහු සලසුම් කලා.
+ හේතුව
– රජුනි, බලය යනු ඉතා ප්රවේසමෙන් පාලනය කල යුත්තක් ඒ හැරත් මෝහන අඳුන ඉතා සෘජුවම අපගේ මනස හා බැඳී පවතිනව කෲරත්වයෙන් එය ප්රගුන කල අයෙකුට නොමග යා හැකි, උමතු විය හැකි ක්රම අනන්තයි.
+ ඉතා බයානක තත්වයක් නෙවේද අභය
– රජුනි , මත් වීම නොකල යුතුය..
+ මත් වීම
– ඒසෙය මත් වීම යනු සුරාවෙන් මත් වීම පමණක් නොව.. කිසිවකින් මත් නොවිය යුතුමය. බුද්ධියෙන් මත් වූ විට බුද්ධිමත් ය – නින්දෙන් මත් වීම නිදිමතය – කුසගින්නෙන් මත් වීම හාමත ය – වැඩි පුර ආහර ගත් විට බුදි මතය – රූපයෙන් මත් වීම රූමත්ය එසේම බලවත් පොහොසත් මන්මත් වල්මත් ආදී කී නොකී සියලු මත් වීම් අහිතකරය.
+ අසා ඇත්තෙමි අභය
– කොයිආකාරයේන් වුව මත් වීම අයනු අනත්ගාමී විම යයි සිතමි. එහිදී එකාන්තයක් පමණක් පෙනෙන අතර අනෙක් පස සම්පුරනයනේම නොපනි යයි. සිටි යුත්තේ මධ්යස්ථවය.
+ එසේය
– පාලනයදෙීද එසේමය. ඔබ වහන්සේට වුව සදාකල් රජු වී සිිටිය නොහැක ඒ පතන්නේ නම් ඒ අනුවණ ක්රියාවකි. කල හැක්කේ ලැබෙන කාලය තුල යහපත් ක්රියාවන්හී යෙදීම පමණකි
+ එය එසේමය. මේ රාජ්යත්වය තුල උවද දිගින් දිගටම රැදීමට මාගේ කැමත්ත්ක් නැත. මා හට අවශ්ය රට එක්සේසත් කිරීම පමණි
– අප එය දන්නෙමු. හොදයි එසේනම් මහාභරණ ගැන එපමනක් ඇතිය
+ හ්ම් හහ් හහ් මහාභරන ගැන නොව ඒක මුකී රුද්රාව ගැන එපමණක් ඇතිය.
– එසේය , ඒ සූර්යයා මූලික කර ගත් රුද්රාවයි සූර්යය වන්දනාවට එය දරන්නා මූලිකත්වයක් ලබා දෙයි. එලෙසින්ම නාගයන් හා බැදී පවතින ප්රධානතම රුද්රාවයි. ඒ නාග ගෝත්රික සංකේතයක්ද කිව හැකිය.
+ හොදයි එසේනම් දෙවැන්න .. නොඑසේව නම් ද්වී මුකී , මුහුනු දෙකක රුද්රාව ගැන කෙසේද අභය.
– එය බොහෝ සෙයින් අප වෙරළු ගෙඩියක ඇටය හැටය ගනී. එකිනෙක ඇලි පියලි දෙකක් පමණක් නිසා ද්වී මුක්හි ලෙස හදුන්වනු ලැබෙයි. ඒක් මුක්හි සූර්යයා විසින් පාලනය කරනවා සේම මේ ද්වී මුක්හී රුද්රාව පාලනය කරනු ලබන්නේ චන්ද්රයා විසිනි . එනම් ද්වි මුක්හි රුද්රාව සතු වන්නේ චන්ද්ර ශක්තියයි.
+ එය තවත් රසවත් කතාන්තර ගොඩක එකතුවක් විය හැක
– එසේය රජුනි සූර්යයා මෙන්ද චන්ද්රයාද අප මනු ලොව පාලනයට ප්රධාන තැනක් ගනිති. මේ මුහුනු දෙකක රුද්රාව පාලන දෙවියන් ලෙස ශිව සහ පාර්වතී දෙදෙනාම ඈඳති. එනම් සමබරව ජීවිතය කල්පවතින සබද තා ශක්තිමත් කර ගැනීම අටලෝ දහම සමබරව විදීම ආදී නොයෙකුත් ශක්තින් මේ මගින් දරන්නාට ලබා දෙයි. අප නව දෙනාගෙන් ඒ දරන්නේ ඵුස්ස දේවයි..
+ ඔහ් හෝ ඵුස්ස දේව ! මාගේ දක්ෂතම දුනුවායා.!
– එසේය එයටද හේතු ඇත රජුනි. මේ මුහුනු දෙකේ රුද්රාව හා බැඳී පවතින සතත්ව ගෝත්රය කුරුලු ගෝත්රයයි. එයිනුත් විශ්ණු මහා දේව ගේ ගුරුලා ගේ ප්රධානත්වයෙන් අනේක් සියළු පක්ෂීන් එ් ඒ අවස්තා අනුව බලාත්මක කල හැකිය. නොඒ සේනම් ඵුස්ස දේවට ඒ ඒ අවස්ථාව අනුව කුරුලු ලෝක යේ වෙසේන ඕනෑම අයකේව පාතීර්භුත කිරීමේ ශක්තිය ඇත.
+ කුරුලු ලෝකය ! ඒ අප දකිනා ලෝකයද
– දකිනා ලෝකය යනු මනු ලොව කුරුලු වර්ගයි එහෙත් රජුනි මා පැවසු පරිදි නා ලොව මෙන්ම පවත්නා තවත් එක් ලෝකයකි මේ කුරුලු ගෝත්රය ය වෙසෙන ලෝකය.
ගුරුලා , ගරුඩ , භේරුණ්ඩ , ඇත් කඳ ලිහිණි , දඩු මොණර, අන්සු , ෆීනික්ස් , බෙනූ ආදී විවිධ ජන ගෝත්ර විවිද ඉපැරණි නම් වලින් හදුන් වනු ලැබූ සතත්වයන් ජීවත් වනවා
+ ෂාහ්…. මා සිතා සිටියේ ඔවුන් මනංකල්පිතයන් කියායි
– ඒ ඒ යුග වල පැවති ඇතැම් තාක්ෂණ විද්යා පවා තවත් යුගයකදී මනං කල්පිත ලෙස බැහැරවනවා රජුනි. ඔබ වහන්සේ අසා ඇති හෝරස් හා ප්රොමිතියස් නම් වූ දෙවිවරුන් ගැන ඔවුන් දඹදිවින් එපිට වෙනත් ද්වීපික පුදනු ලැබි දෙවි වරුන්.
+ එසේය මා ගමදී උගත්තමෙි
– එසේනම් මිසරයේ පාරාවෝ රජුන් ගැන අසා ඇති
+ එසේය ඒ ද ස්වල්පයකි කවදා හෝ වැඩි දුර තොරතුරු සොයගන්නමෙි
– රජුනි ඔවුනගේ ඉතා කිට්ටු ඥාතීත් වයක් අපට තිබේ. ඒ රාවණයන්ටය. අපව හදුන්වනු ලැබුවේ එකල සිංහ මිනිසුන් ලෙසිනි. මහා කාලයක් පවත්නා වූ පරමීඩ නම් අප චෛත්ය හා සමාන වූ එකම විදයාවකට අනුව ඉදි කිරිම් ගැනද අසා ඇති.
+ එසේය එසේය
– රජුනි ලොව පවතින්නේ එකම ධර්මයකි එකම විද්යාවකි. එකා වන්ව නැගී සිටීමෙන්ම පමණක් මේ මනු ලොව රැකේ. සක්විති රජුකුගේ අවශ්යතාව එයයි. රජුනි තවද ඒ පාරාවෝ ගේ පිරමීඩ තුල ඇති සිතුවම් වල පවා නාග ගෝත්රිකයින්ද කුරුලු ගෝත්රිකයින්ද සිතුවම් කර ඇත
+ සැබැවක්ද ?
– එසේය එයිනුත් ඒ මිසර පාරාවෝ යුගයේදී ” කුරුලු ගෝත්රය ” ට මුල් තැනක් ලැබුනු බවක් අසා ඇත්තෙමි. ගෝත්රය පිළිබිඹු වීමට, බලය පෙන්වීමට , ධනය පෙන්වීමට ආඩ්යත්වය පෙන්වීමට ඔවුහු කුරුලු හිසක් හැඩැති වෙස් මුහුනු පැලැන්දහ. ඒ ඔබ වහන්සේ ඔටුන්නක් පලදිනවා සේම ඔවුහු රනින් කර වූ මැනික් එබ්බ වූ වෙස් මුහුනු පැලැන්දහ. කුරුලු ගෝත්රිකයන් රාවණා කාලයේදී්ත් ඉන් එපිටදීත් මෙහි ද ජීවත් වූහ.
+ ඔහ් හෝ ඔවුන් මෙහෙිත් සිටියාද ? එහෙත් කුරුලු යැයි ගෝත්රයක් අසා නැත්තේමි.
– රජුනි රහසක් පවසමි… ඒ සිහ ගිරිය ගැනය
+ ඒ කුමක්ද ?
– ඒ නම් රාවණ රජුන්ගේ මාලිගයකි. මේයින් ලකෙහි ගිනිකොන පෙදෙසෙට වන්නට ඇති ඉතා විශාල මාලිගයකි. ඒකල රාවණ රජුත් මේඝ නාදකුමරුත් වැඩි කාලයක් වාසය කල ස්ථානයය. පෙර නොවු විරූ තාක්ෂණයක් එහි සැගව පවතී. ඒ මිසර තාක්ෂණයට සමානය.
+ ඉදින් වහාම අප එය සොයා ගමු, අභය
– රජුනි මේ ඊට කාල නොවේ. ඔබට අයත් කාර්යයක්ද නොවේ. නිසි කලෙට ඒ සිදු වනු ඇත. එහෙත් එය වරදවා සිහ ගිරිය යැයි නම් කරනු ලැබෙනු ඇත. ඒ එගලෙහි මුදුනෙහි සිංහයෙකුගේ හිසක් තිබෙන්නට ඇතැයි අනුමානක් අනුවය.
+ ඇයි අනුමානයක්
– එහි මේ වනවිටත් ඉතිව ඇත්තේ පාද දෙකක් පමනි. ඉතිය රාම රාවන යුධයේදීම කඩා බිද දැමුනි. පාද දෙකත් ඒ මැදින් ඉහල ගමන් කරන්නාවු සෝපානයත් පමනක් ක්රියාත්මය. මාලිගය හා අන් සියල්ල නටබුන්ය. රාවණ යුගයෙන් පසු එය භාවිතා කල අයෙක් වීනම් ගෞතම බුදුන් ගේ රෑපයටම සමාන රුවක් තිබුනා වූ කාෂ්යප නම් රහතන් වහන්සේ පමණි..
උන් වහන්සේ බොහෝ කාලයක් ගම් නියම් ගම් වලින් ඇත්ව වනගතව බවුන් වැඩුයේ බුදුන් වහන්සේයැයි සිතා තමන් වහන්සෙට දන් පිලිගැන්වීමෙන් මග හැරීමටය. එහිදී රාවණයන්ගේ මේ නටබුන් වූ මාලගය භාවතා කලේය.
+ මහ කැලයේ තනිවම ?
– පලතුරුද ආහාරයට ඕනැ තරම් දේවල් කැලය තුලමද තිබේ. අදටත් මතුවටත් ක්රියාත්මක එය ගල මුදුනටම ජලය ගෙන යන ගල මුහුනේ පොකුනු පරවන රාවණ තාක්ෂනයෙන් නිපදවූ ජල උමගක් ද තිබේ. ඒ හැර තනියක් නැත. අප නව දෙනාගෙන් කෙනෙකුද එකල්හි එහි නිතර රැකවලෙහි පසුවීමු
+ සිහ ගිරිය ලෙස වරදවා නම් කරන බව පැවසුයේ මන්ද
– අහ් .. එය සිදු කරනුයේ හුදෙක් සිංහ පාද ලෙස ගිරියෙහි ඇති දෙපා අනුමානයෙන්ය. එහෙත් සැබැවින්ම ඇත්තෙ කුරුලු පාද දෙකකි ! කොටින්ම කියතොත් රාවණයන්ගේ දඩු මොනරය තිබුනේ එහිය.. ! කුරුලු ගෝත්රයේ බොහෝ දෙනෙකු ආගිය තැනකි ඒ සිහ ගිරිය ..!
————— කුරුළු ———-
======================
දසිස් සියල්ල විඳින්න වෙබ් එකට යන පාර -
http://www.kurulu.lk/2018/
.
- කුරුළු Android App එක දාගන්න.. -
https://play.google.com/
No comments:
Post a Comment