==========================
+ එසේ නම් අශෝක ගිවිසුම බින්ඳා..
– මුල් කාලයේදී ඔහු ඉතා මත්ම ඔනැ කමින් විසිරී තිබු බුදු දහම එක් රැස් කොට ඒ ස්ථම්භ වශයෙන් ස්ථාපනය සිදු කලා . ගෝතම ධර්මයට මුල් තැනක් මුලු රාජ්ය තුලම ලබා දුන්නා. එහෙත් කල් ගත වත්ම අපගේ රාවණ විද්යාවන් වල වාර්තා දක්ත්ම පර්ශීලනය කරත්ම පෙර සිටි චණ්ඩාශෝක එලි බැස්සා.
+ නොවැටහිනි
– අශෝකයන් ධර්ම ප්රචාරය කරන ලද්දේ ඒ ඒ රාජ්යන්ද තමන් පාලනයට නතු කර ගැනීමටයි. ඒක ධර්ම යුදධයක් ..
+ ඔහ් මා සිතුවා හරි.. අහෝ තිස්ස රජුන්.
– හ්ම්.. ඔහු ධාර්මික පාලකයෙක් බුදු දහම නිති අනුගමනය කර ධර්මයෙන්ම පාලනය කරන ලද්දෙක්..
+ ඉන් එහාටත් පවසව ථේරප්ත්තභායනි ඉවසුම් නැත….
– ඉවසුව මැනවි රජුනි…..
——————————– එතැන් සිට
– ඉවසුව මැනවි රජුනි යම් යම් කාරනා ඔබ දැන නොගත යුතුයි යැයි ද සිතමි.
+ ඒ ඇයිද
– ඒ නම් යම් කාරනා ඉතිහාසයට එක්වී අවසන් නිසාවෙනි. අපට අතීතය වෙනස් කල නොහැක. නමුත් ඉන් පාඉමක් උගෙන වර්තමානය හැඩගස්වා ගැනීමෙන් අනාගතය වැඩදායී කර ගත හැකිය.
+ පිලිගිනිමි. එසේනම් නමක් නැති නව දෙනා පිලිබදව ? ඔවුනගේ කාර්යයන් පිලිබදව
– එසේය ඒ පවසමි. එකල අප නව දෙනා හට පැවරුනේ මේ ලොව තුල වූ ශක්තීන් , විද්යාවන් නවයක් පිලිබදව කරුනු සම්පාදනය කිරීමටය. ඒ හුදෙක් අප විසින් තැන තැන විසිරුනු රාවණ නිරිඳුන්ගේ විද්යාවන් දැනුම නැවත එක් රැස් කිරීමය. ලඝු කොට කිව හොත් නව විද්යාවන් යනු අපමය… ! අප ඒ දැනුම යුගයෙන් යුගයට නැවත එක් රැස් කොට අලුත් කරන්නෙමු .
+ හොදයි ථේර පුත්ථාභයනි ඒ විද්යාවන් මා දැන ගතු යුතුයි නම් පමණක් පවසව ඒ නොඒසේවනම් කම් නැත.
– නැත දැනට මා නාම මාත්රිකව පවසන්නමි පසුව විස්තර ක්රන්නෙමි. ඒ හැරත් කල් යත්ම නව විද්යාවන් යනු මේ සිටින්නා වූ නන්දිමිත්ර , සුරනිමල ,මහාසෝන, ගෝඨයිම්බර, මහාභරණ, වේළුසුමන, කච්චදේව, ඵුස්සදේව, ලභියවසභ යන්නවුන්ය. ඔවන්ගේ යුධ බලය හැර විද්යාවන් ගෙනහැර බලන්න.
+ හොදමයි
– පළමු වැන්න ජනයා එක් කිරීම ඇමතීම පණිවුඩ නිසියාකාරව ගෙනයාම විධිමත් ක්රමෝපාය හා මානසික විද්යාව සමග යුධ උපක්රම සමඟ කටයුතු කරන ආකරය පිලිබද දැනුම එක්රැස් කිරීමයි. ඒ “සියලු විද්යාවන්ගේ වඩාත් භයානක වන්නේ මහජන මතයේ හැඩගැස්වීමයි. මන්ද යත්, මුළු ලෝකයම පාලනය කිරීමට යමෙකු ඉඩ සලසන බැවිනි.
දෙවැන්න කායික විදයාව / මරනීය ස්පර්ෂය නම්ය, පුද්ගලයෙකු විසින් තවකෙකුව ස්පර්ශ කිරීම මගින් පමණක් පුද්ගලයෙකු මරා දැමිය හැකි ආකාරය විස්තර කරයි, සරලවම ස්නායු ආවේගයක් දැනීමක් සංඥාවක් නවැත්වීම හරවා යැවීම විකෘති කිරීම ආදී කායික විදයාවට අයිති සියල්ලය.
+ මඳකට…. යම් යම් තැන් වචනාර්ථ පැහැදිලි නැත.
– එසේය ඒ ඒ විද්යාවන් සියලුම යුග වලට අයිතිය ඒ ගැන දැන ගැනීමට එක්කෝත් විද්යාවන් උගත යතුය නැතිනම් යුග තුල ජීවත් විය යුතුය.
+ එසේනම් මා උගත යුතුද. නැතිනම් යුගු තුල ජීවත් විය යුතුද
– යුතු තුල ජීවත් විය නොහැකිය. ඒද රාවනා සතු බලයකි නුඹ වහන්සේට හැක්කේ සිටින්නා වූ යුගය තුල ගෙවීම පමණි.
+ එසේනම් ඔබ ??
– මා මේ වන විටත් ආනාගත දැක ඇත්තෙමි. එසේ දුටු නිසාම මෙසේ පැමිණ ඔබ හා එකතු වන්නෙමි.
+ ඔබට කාලය තුල ගමන් කල හැකිද ?
-කාලය යනු සියුම් රැවටුමකි. සිත දියුනු වූ තැනත්තේට කාලය හා ගැටුමක් නැත.
+ ඔබ කොතෙක් දුරට එහි ගොස් ඇතිද ? අවසන කුමක් වේද ථේරපුත්තාභයනි
– හහ් හහ් හ් හහ් හහ් … මා වැන්නවුන්ට වුවද යා හැකි උපරිම දුරක් තිබේ රජුනි. ඒ කෙසෛ් වෙතත් මා නුඹට කියමි..
” වළල්ලක කොනක් නොසයන්න ”
+ හ්ම් එසේ නම් මා උගත යුතුයි …
– ඒ ද නැත දසිස් බලයන් ඇත්තේ භාවිතා කිරීමට පමණි. උගත හැක්කේ යම් ඒ ඒ බලයන් භාවිතා කල හැකි ආකරය වන සීමාව වන තුරු පමණි. එ් නිසාවෙනි නාමමාත්රව පමණක් දැන ගනීම ප්රමාණවත් වන බව මා පැවසූයේ
+ හොදමයි තෙවැන්න
– තෙවැන්න ක්ෂුද්ර ජීවි හෙවත් අප ඇසට නොපෙනෙන තරම් කුඩා වූ හා ජෛව තාක්ෂණය හෙවත් වෙසනේනාවූ සියලුම ජීවින්ගේ බෝවීම – පැවතීම – නැතිවීම පිළිබඳ අවධානය යොමු කරන ලද්දකි.
සිවුවැන්න – රස විද්යාව නොහොත් ලෝහවල විදයාව හා පරිවර්තය පිළබඳව ය . පඨවි ආපෝ තේජේා් වායෝ වලට යත් සියළුම දෑ යම් යම් අවස්ථාවන් වලදී වෙනම හැසිරීම පිළිබදව ඒවා ක්රමවත්ව සකස් කිරීම රිසි පරිදි බාවිත කිරීම මෙයට අයත්ය…
රජුනි නුඹ දන්නේද අතීතයේ රන්මුවා දේවොල් පවා ඉදිවූ අයුරු ! මහා අනර්ඝ විශාල ප්රමාණයේ මැණික් සොයා ගත් අයුරු
+ නැත
– මා පෙර පැවසුවාක් මෙන් ඔබ වහන්සේ ඉදිකරන්නාවූ දා ගැබ සඳහා ඒ සියල්ල සැපයාගන්නා අයුරු මා කියා දෙන්නම්.
+ රන් රිදි මුතු මැණික් ???? මේ දේශයෙන්ම.. දා ගැබකට තරම් ම..! හමුවේද ?
– ඒ කිසිවක් හමු නෙවේ … ඒ සියල්ල තනා ගත යුතුය.. ඒ අප සපයන්නම්.
සයල්ලෙහිම ඇත්තේ පඨවි ආපෝ තේජේා් වායෝ මුසු වීමක් පමණි.
+ ප්රීතීයි… ථේරපුත්තාභයනි.. පස් වැන්න …..?
=======
— කුරුළු–
#දසිස් #රාවණ #රාවන #කුරුළු #rawana #ravana
( උපුටා ගැනීමේදී කර්තෘ අයිතිය සුරකින්න )
No comments:
Post a Comment