( තිස් අටවන කොටස
හා සබැඳි )
(මෙය බුද්ධිමය
දේපල නීතියේ ප්රකාශන අයිතිය යටතේ ආරක්ෂා කර ඇත.)
-----------------------------------
- රජුනි ලිංගිකව
ඒක්වීම යනුත් අනෙක්වා සේම ස්වාභාවික සංසිද්ධියකි. පුරුෂයෙක් හා ස්ත්රියකු ලිංගිකව ඒක් වීමේදී
සුරාන්තයට පත්වන අවස්තාවේ ධාතු පිටවන මොහොත ගැන කල්පනා කාරීවන්න. මුළු සිරුරේම
මානසික හා ශාරීරික ශක්තිය ඒක තැනකට කැටි කොට මුදා හරිනු ලබයි. ශරීරයම හකුලුවා
ශක්තිය ගොනු කර ඒය මුදු හරිනු ලබයි. ඒවිට මනස වුද වෙහෙසෙන්නෙ ඒ වෙනුවෙනි.
+ ඒසේය.
- ඉදින් ඒය වුවද
සිහින් සිදු වේ නම් චක්ර අවදි වීම
සිදුවේ. සාධූවරුන් යෝගීවරුන් සිදු කරන්නෙ ඒ් පාලනය කිරීම මගින් චක්ර අවධිකරගැනීමයි. ඒහෙත් ලෞකික
ජීවිතයේදී ඒ්ය විදීමෙන් වුවද අවධි කර ගත හැක. ඒය හුදක් ස්වාභාවික සිදුවීමක් පමණි.
විශේෂයක් නැත.
—————————————– අද එතැන් සිට
+ පැහැදිලිය..
තෙවැනි චක්රය කිමෙක්ද
- තෙවැන්න මණිපුර
චක්රය නම් වේ,
මෙම චක්රය පිහිටා ඇත්තේ නාභිය අසලය.මෙම චක්රය ශරීරයේ අග්නිය පාලනය කරනු ලබයි.
ආහාර නිසි ලෙස පාලනය කිරීමේ ශක්තිය මේ හරහා ක්රියාත්මක වෙයි. මණිපුර චක්රය ත්රිකෝණාකාර
හැඩයකින් සහ පෙති දහයක මලකින් සංකේතවත් කෙරෙයි. වර්ණය වනුයේ කහ පැහැයයි. මෙම චක්රය බල ගැන්වීමෙන් විශ්වීය ඥානය
ලැබෙන අතර අන් අයගේ රෝග සුව කිරීම උදෙසා විශ්වීය බලයන් ලබා ගැනීමේ හැකියාව උදා
වෙයි.
අනාභාත චක්රය සිවුවැන්නයි ,
ඕනෑම අයෙකුගේ
හදවත තුළ පිහිටා ඇති් මෙම චක්රයය මඟින් ශරීරයේ රුධීර සිරුරපුරා ගමන් කරවීම, රුධිරය පිරිසුදු කිරීම මෙන්ම රෝග
පාලනයද යහපත් වෙයි. මෙම චක්රය කොළ පැහැයෙන්
යුක්තය. ශරීරයේ වායෝ ගුණය පාලනය කරන්නේද මෙම චක්රය හරහාය. සයකොන් තරුවක් ලෙස දිස්වන
මෙම චක්රය වටා පෙති දොළසක මලක් දැකගත හැකි
වෙයි.
මෙම චක්රය පවතින විශේෂත්වය වනුයේ මෙම
චක්ර බල ගැන්වීම
හරහා විශ්වයේ ඇති ශබ්ද උකහා ගැනීමටවත් සියුම් ශබ්ද ශ්රවණය කිරීමේ හැකියාවත් ලැබෙයි.
අදෘශ්යමාන ආත්මයන්
දැකීම හා ඔහුන් සමග අදහස් හුවමාරු කර ගැනීමේ හැකියාව මේ හරහා ලබාගත හැකි වෙයි.
එනම් පියවි ඇසට නොපෙනන දේ බැලීමේ හැකියාවයි.
පස්වැනුව විශුද්ධි චක්රය වේ,
රජුනි මෙම චක්රය උගුරු ඇටයට පහළින් ඇති වළ තුළ මෙය
පිහිටා අැත. පුද්ගලයකුගේ කතාව මෙන්ම කතාව හරහා අන් අය ග්රහණය කර ගැනීමේ හැකියාව පාලනය
කරන්නේ මේ ච්රකුයයි. දුක හා
බිය පාලනය වන්නේද මේ හරහාය. පෙති දහසක් ඇති මලකින් මෙම චක්රය සංකේතවත් වෙයි. මෙහි වර්ණය වන්නේ නිල් පැහැයයි. මෙ චක්රය බලගැන්වීමෙන් ඔබ අදහස් අන්යයන් අතර ප්රචලිත වන අතර නිරුත්සාහිකව නවව සත්ය තොරතුරු පැවසීමේ හැකියාව උදාවෙයි.
+ අභය නැවතත්
පැණයක් පැන නගී
- විමසුව මැනවි
රජුනි
+ ම්.. නැත සයවැන්න
හා සත්වැන්නත් පැවසීමෙන් අනතුරුවම ඒ් ඉදිරිපත් කරන්නම්,
- හොදමයි සයවෙනුව
ආඥා චක්රයයි,
මෙය පිහිටා ඇත්තේ
නළල් තලයේ මැද නැතහොත් අප දෙබැම අතරය. අප තෙවන ඇස ලෙස හඳුන්වන්නේද මෙයයි. ඕම්
සලකුණින් මෙන්ම පිරුණු මල් පෙති දෙකකින් මෙම චක්රය හඳුනාගත හැකි වෙයි.මෙම චක්රයේ වර්ණය දම් වන අතර සමහර අවස්ථාවලදී ලා කොළ පැහැයෙන්ද මෙය දැකගත
හැකි වෙයි.
මෙම චක්රය අවධි කිරීමෙන් එයට පහළින් ඇති
චක්ර පහේම පාලනය අතට
ගත හැකි බව වෛදිකසම්ප්රදායේ
විශ්වාසයයි. එනම් චක්ර පාලය අැත්තේ
මේ තුළයි. මෙම චක්රරය අවධි කිරීම
හරහා අන් චක්රරවල පාලනය සක්රිය කිරීමත් තෙවන ඇසින් ලොව දැකීමේ
ශක්තිය, සියලූ විෂයන් ගැන
දැණුම ද ලැබෙන්නෙය. විශේෂයෙන්ම පිටසක්වළ නැතහොත් වෙනත් ලෝක, දිව්යතල, ජීවයේ ආරම්භය ආදි
කරුණු පිළිබඳ දැණුම පහළ වීම සිදුවෙයි. අන් පුද්ගලයන්ගේ කර්මය අවබෝධ කර ගැනීම සහ
ඒවාට නිසි පිළියම් යෙදීමේ හැකියාවද මේ හරහා උදා වෙයි. කර්මයේ නිවස්නය ලෙස මෙම චක්රය හඳුන්වන්නේ එබැවිණි,
+ සත්වැනුව ?
- සත්වනුව සහස්සර
හෙවත් (සහස්රා) චක්රයයි
මෙම චක්රය අප මොළය තුළ පිහිටා ඇත. එහෙත්
මාගේ දැණුමට අනුව නම් මෙය පිහිටා ඇත්තේ හිසට ඉහළ ප්රෙද්ශයේය. පරමාත්මය හා ජීව ආත්මයේ එක්වීම නැතහොත් විශ්වී ඥානය හා
ඒ්ක රාශී වීම මෙයින් අදහස් වෙයි. පෙති දහසක මලක් ලෙස මෙය දැකගත හැකි වෙයි. මෙම චක්රරය අවධි කිරීමෙන් අමරණීයත්වයට
පත්වන බවත් සිරුර වයසට යෑම පාලනය කළ හැකි බවත් කියවෙයි.
මා දන්නේ ඒපමණකි
+ හ්ම් හොදමයි
ඒසේනම් අභය මා මාෙග් ගැටලුව අස්න්නම්
- ඒසේය
+ ඔබ විසින්
ධර්මාශෝක රජු කාලයේදි සම්පාදිත යැයි දැනුම ඒකතු කලා යැයි පැවසූ ග්රන්ථ නවයේද , ඉන් පසු නවග්රහ මාණික්යන් ගැනද , නව බුදු ගුන ගැනද අාදීයෙන් විස්තර
කලා වූත් ඔබ නව දෙනාගේ ශක්තීන් විස්තර කරගෙන යන්නාවූත් අාකාරයෙනුත් මේ කුණ්ඩලීනි
නම් ශක්තිය ලබා ගැනීමෙන් පසු අැති වන්නවූ විශ්වීය ශක්තීනුත් අතර බොහෝ සමාන කම්
පෙනේ. බොහෝ විට ඒ් විස්තරයන් ඒකම සමානය.
- ඒසේය රජුනි, ඒසේ වය යුතුය. මා සිතනාකාරයට බුදු
රජාණන් වහන්සේ විස්න් " සොබාදහම නම් බුදරජාණන් වහන්සේය - බුදුරජානන් යනු
සොබාදහම ය " ලෙසින් අර්ථ දැක්වුයේද ඒයමයැයි හගිමි.
+ ඒසේද ?
- මේ අප විස්තර
කරමින් සිටිනුයේ සොබාදහමේ ශක්තීනය, ඒ්වට විවිධාකරයේ නම් ගම් තිබිය
හැකි වුවත් ඒ් සියල්ල ඒක මිටකට ගොනු කර හැකිය ඒ් තරම්ම සමානය.
මේ හැකියාවන්
අනුවද චක්ර හත තෙවැදැරුම්ව
බෙදනු ලබයි.
භෞතික ශරීර පාලනය
මූලාදාර චක්රය, ස්ව අධිෂ්ඨානය චක්රය , මණිපුර චක්රය ත්
ශුද්ධ ශරීර පාලනය
අනාභාත චක්රයත්
ආධාත්මිකත්ව
පාලනය
විශුද්ධි චක්රය, චක්රය , සහස්රා චක්රයත් ලෙසය. මේ හැර තවත් චක්ර ස්ථර
දෙක්ක පවතී
+ ඔහ් තවත් තිබේද ?
- ඒසේය මේ හත ප්රදාන පාලන මධ්යස්තාන වේ.. යෝග හරහා මුලින්ම
උද්දීපනය වන්නේ තෘතික චක්රයන්ය තෘතීක චක්ර විස්සකි. ඒවා පිහිටා ඇත්තේ කකුල්වල
ඇඟිල් පුඩුවලය. ඒවා උද්දීපනය වීමෙන් පසු ශරීරයේ පිහිටි ද්විතික චක්ර විසි ඒකින් ප්රධාන චක්ර හයක් වන අත්ල මැද පිහිටි චක්ර දෙක, විලූබ හා දණිස් මත පිහිටි චක්ර හය ක්රියාත්මක වීම සිදුවෙයි. ඉන්පසු
ශරීරයේ ඉදිරිපස පිහිටි චක්ර පහ හා ශරීරේ
පිටුපසින් පිහිටි ඉතිරි ද්විතික චක්ර දහය ක්රියාත්මක වීම
සිදුවෙයි. ප්රධාන චක්ර හත ක්රියාත්මක වීම සිදුවන්නේ අවසානයේදීය.
+ ඔහ් මුලදී දැනුනා
මෙන් ලෙහෙසි නැත... සංකීර්න ක්රියාවලියක් සේ හැගේ.
- අප චක්ර බලගැන්වීම යන්න හරහා සිදු කරනු ලබන්නේ මෙම චක්ර මනා ක්රියාකාරීත්වයට පත්කර ගැනීමයි. චක්ර බලගැන්වීමේදී තම මනස මූලිකව මෙම
කරුණ කෙරෙහි අවධානය යොමු කිරීම ඉතා වැදගත්ය. එනම් ශරීරය සමතුලිත කිරීම හා මනා ක්රියාකාරීත්වයකට පත් කිරීම හැර
කුණ්ඩලිණියේ වෙනත් ඉලක්ක උදෙසාම චක්ර බලගැන්වීම නොකළ යුතුය.
පළමු නියමය යැයි
කියූ සැණින් දෙවැනි නියමයක්ද ඇතැයි යන්න අමුතුවෙන් කිව යුතු නැත. මිනිස් ශරීරය හා
යන්ත්ර සූත්ර අතර ඇති විශේෂත්වය වන්නේ යන්ත්ර සූත්ර මෙන් නොව මිනිස් ශරීරය අනුවර්තනය
කළ හැකි වීමයි. එනම් මා පෙර පැවසුවාක් මෙන් කටහඬ පිළිබඳ වැඩි අවධානය යොමු කළහොත්
ඔහුට මිහිරි ලෙස කතා කළ හැකි වෙයි. දෙපා පිළිබඳ වැඩි අවධානය යොමු කළහොත් ඔහුට අන්
අය පරදා දිව යා හැකි වෙයි. බාහු ශක්තිය පිළිබඳ වැඩි අවධානය යොමු කළහොත් යකඩ කඩා
දමන්නට හැකි වෙයි. මෙලෙසෙ ශරීරයේ ඕනෑම තැනක් කෙරෙහි දක්වන වැඩි අවධානය හරහා අන් අයට වඩා වැටි දෙයක්
එම අවයවයෙන් කළ හැකි වෙයි. කුණ්ඩලීනි චක්රය කෙරෙහි වැඩි අවධානය යොමු කරන්නාටද හිමිවන ප්රතිලා්භය එයයි. අන් අයට කළ නොහැකි මූලක
කාර්ය හතක් කිරීමේ සරල අවස්ථාව ඔහුනට උදාවෙයි.
( කුන්ඩලීනි යෝගා
පිළිබද සටහන් " කුණ්ඩලීනි හෙල යෝගා වෙබ් අඩවියෙනි )
+ හොදයි මේ සදහා
මා මූලික භාවනා ක්රම අනුගමනය කලා
ඒ් මලය රට දී ලද පුහුණුවෙන්. තව දුරටත් විස්තර සහිතව ඒ ගැනත් කිව හැකිද ?
-----------------------------------------සෙස්ස පස්සට
--- කුරුළු ----
( රාවණ – ගැමුණු රජු – දස මහායෝධයන් සතුව මෙවන් අසාමාන්ය විදයා / ඉන්ද්රජාල ශක්තීන් ඇතැයි මනංකල්පිතව ” දසිස් ” නමින් මා ලබන මේ ප්රභන්ධය කර්තෘ
දැනුවත් කිරිමකින් තොරව කතාව ඇසුරින් සිදු කරන්නාවූ කොටස් උපුටාගැනීමක්, අනුකරණය කිරීමක්, ආර්ථික අයිතිවාසිකම්වලට කෘතිය
ප්රතිනිෂ්පාදනය කිරීමේ, විකිණීමේ, කුලියට දීමේ, බෙදාහැරීමේ, මහජනයා සඳහා සන්නිවේදනය කිරීමේ සහ
පරිවර්තනය කිරීම වැලැක්වීමට බුද්ධිමය දේපල නීතියේ ප්රකාශන අයිතිය යටතේ ආරක්ෂා කර
ඇත. )
#ravana #රාවණ #රාවන #කුරුළු #දසිස්්
දසිස් සියල්ල
විඳින්න වෙබ් එකට යන පාර -
http://www.kurulu.lk
- කුරුළු Android
App එක දාගන්න.. -
https://play.google.com/store/apps/details?id=io.kurulu.app
No comments:
Post a Comment