( හතලිස් හතරවන
කොටස හා සබැඳි )
(මෙය බුද්ධිමය
දේපල නීතියේ ප්රකාශන අයිතිය යටතේ ආරක්ෂා කර ඇත.)
-----------------------------------
+ ඒසේද ?
- ඒසේය.. දෙදෙනාටම
ඒකම අාකාරයේ ශක්තින් පිළිබිඹු කරති, කුණ්ඩලිනි ශක්තිය අැත්තවුන්ය,
" සොන් වූ කොන්ග් " වානර රජු
බුදු දහමේ රැකවලෙකි, හනුමාන් ගේ
අායුධය යගධාවකි , " සොන් " රජුගේ අායුධය යෂ්ටියකි, විටක ඒය තම කෙසක් තරමට කුඩා කර
කනෙහි සගවා ගත හැක, විටෙක ඒ් විශාලනය
කොට පහර දී මහ සයුර දෙබැ කල හැක..
+ ඉතා රසවත්ය අභය..
මේ ඉතිහාස කරුණු ඒකිනෙක ඒකට බැදි පවතින අයුරැ....
—————————————– අද එතැන් සිට
- රසවත් වන්නේ
පමණක්ද නොව එය සත්ය කරුණු වලින්
පිරි ඇත.
රජුනි සොන්
වුකොන්ග් වානර රජුද හනුමාන් යනු ද එකම වානර ගෝත්රික රජෙකු යයි මා කියමි..
+ ඔහ් ඒ කෙසේද
අභය...! ඔබ ඒ ගැන නිසැකයෙන්ම දත්තේතද ?
- රජුනි මා දන්නේ
හනුමාන් ගැන පමනි සොන් වු කොන්ග් යනු ඈත අතීතයේ ජීවත් වුනෙකියි අසා තිබේ. එහෙත් මේ
දෙදෙනාගේම මහා සමානකම් මා මේ කාල ගමනය තුල දකිමි..
+ ඉතින් අභය ඔබට
හැකියි නේ කාල තරණය හරහා ගමන් කොට මේ ගැන සොයා බලන්නට
- හහ් හහ් එයින්
ඇති ප්රරෝජනය කුමක්ද
රජුනි.. අනෙක එය වැදගත් වුනුයේ කාටද ? ඒය බුදු දහම අරභයා නම් පමණක් මා
සිදු කරන්නෙමි..
+ එයත් සැබැවකි..
කම් නැත ඔබ දන්නා තොරතුරු පමණක් පවසනු ඒ මා හට වටනේය.
- රජුනි සොන් වු
කොන්ග් වානර රජු මකර අධිරාජයේ හිමාලය කදු ආශ්රිතව ජීවත් වූවෙකි, ඔහුගේ මව හෝ පියා පිළිබද සදහනක් නැතත් වායුවට අධිපති දෙවමාතාව ඔහුට
ජීවය ලබා දුන් බව පවසති.
අප දන්නා මහා
හනුමාන්ද එසේමය, ඔහු ජීවත් වන්නේ
ද හිමාලය කදු පන්තියේය. ඔහුත් “වායු“ නම් දේව
මාතාවගෙන් ආශිර්වාද ලැබුවෙකි. හනුමාන් ගැන නම් මවත් පියාත් ගැන සදහනක් ඇත ඔවුහුද
දෙවිවරුය. හිමාලය කදු
පන්තිය මේ අධිරාජ්යන් දෙකටම අයත්
සීමාවේ පිහිටා ඇත. එක් අධිරාජ්යක පිරිස මොහු හනුමාන් ලෙසත් අනෙකුන් සොන් වු කොන්ග් ලෙසත් හැදින්
වුවා විය හැකිය. දෙදෙනාම “ වානර “ පෙනුමැති ගෝත්රික යන්ය. දෙදෙනාටම අහසින් ගමන් කල හැක ඒ පෙර කි
වායු දෙවගනගෙන් ලද ආශිර්වාදය නිසාය. මේ දෙදෙනාම දෙවියන් හා නිතර අඩ දඹර ඇති කර
ගැනිමටත් ඔවුනගේ දේවත්වය අභියෝගයට ලක් කිරීමටත් පෙරැත්තයෝය.සොන් වු කොන්ග් බුදු දහම වැළද ගත්තෙකි.
+ අහ් අන්න එතැන
නම් නුඹ වැරදි නේද අභය.. හනුමාන් කවදාකවත් බුදු දහම වැළදගත්තේ නැනේ..
- රජුනි ඒ ඔබ දන්නා
හනුමාන්ය.. හොදමයි ඔබ හනුමාන් ගැන අසා ඇත්තේ කොතැනකදීද ?
+ රාවණ කතා පුවතේදී
පමනි.. සුග්රීවන හා රාමයන්
මිත්රකරවීමේ ගෞරවය
ඔහුටය.. ඒ හැරත් රාවණ හා යුධ වැදි අවස්තාවේද සෑහෙන ලෙසින් ලංකා පුරයට අලාභානි
කලේය.. තම වල්ගයට ගිනි තැබු අවස්තාවේ ලංකා පුරය ම ඒ ගින්නෙන් ඇවිලු බවයි මා අසා
ඇත්තේ.
- මා රජුනි...වීර
හනුමාන් ගේ අතිතය ඉන් එයාට දිව යයි. මහාභාරතය නම් ඉතිහාස ග්රන්ථයේද ඉන් එපිටද ඔහු ගැන සදහන්ය.
හේ සාමකාමිය. නමුත් යුධයට වන් තැන්හි රණකාමීය. හිමාල කදුවැටියේ කල් බවුන් වඩමින්
කල් ගෙවයි. රාම හා රාවණ යුද්ධයෙන් පසුද රාමත් ලක්ෂමණත් සුග්රිවයනුත් නැවත රාජයපාලනයට යොමු
වුවත් හනුමාන් නැවත හිමාල කදුවැටියටම ගොස් බවුන් වඩමින් සිටින බවයි සදහන්.
+ එසේද ? එසේනම් අමරණියයිද ඔහු
- එසේය සොන් වු
කොන්ග් සහ හනුමානුත් අමරණිය බවයි පැවසෙන්නේ. ලංකාපුරය ගැන කල ගිනි තැබිම ඔබ වහන්සේ
සදහන් කල නිසාවෙන් මා පවසන්නම්.සොන් වූ කොන්ග් එක් වරක්
ජේඩ් අධිරාජ්යාෙග් උ්ත්වසවයකට
බලෙන් ඇතුල් වනවා ඔහුට උවමනා දිව්යෙලා්කය වෙත එහෙත් නැත්නම් නිර්වාණය නැතිනම් සදාකාලික සතුට ලබා
ගැනීඹට... එහිදි අදිරාජ්යාෙග්න ඒ ඊට කාලය
නොවන නිසා ඔහු ප්රතික්ෂේප වෙනවා..
ඉන් පසුව ඒ උත්සව භුමිය අවුල් ජාලාවක් කරන්නට සොන් වු කොන්ග් කටයුතු කරනවා..
පිලියෙල කර තිබු ආහාර බදුන් උඩින් ඇවිදිමන් ඒ විමානයේ තුබු පලතුරු ගස් වල නගිමින්
ඒ ගෙඩි කඩා දමමින් ඒවායින් අධිරාජ්යන්ට දමා ගසමින් කලබගැනි කරනවා.. එවිට සොන් වු කොන් ගේ බලය සීමා
කොට ජේඩ් අධිරාජ්ය්යා නැවත පොලවට එවනවා...
ඒ කතාන්තරයත් ඔබ
වහන්සේ පැවසු හනුමාගේ ලංකාපුර ගමනත් ගැන සලකා බලනු මැනවි. ඒ හැරත් හනුමාන් කුඩා කල
ඉන්ද්ර දෙවියන්ට
අභියෝග කරනවා ඒ අවස්ථාවේදි තමාට කරදර කල නිසා ඉන්ද්ර වජ්රායුධයෙන් හනුමාට
පහර දෙනවා.. වානර ගොත්රික හනුමාන්ට ඒ
අකුනු සැර වැදීමෙන් සුලුකාලයක් නොවයෙි රජුනි ශත වර්ණ ගනනාවක්ම තම බලය අහිමිව
තිබුුනු බවයි සදහන්.
අමතක නොකරන්න
රජුනි පසු කලෙක අප රාවණ රජු පුත් මේඝනාද කුමරු ජය ගන්නේ මේ සදහන් කල ඉන්ද්ර නම් දෙවියාවයි, ඒ නිසාවෙනුයි මේඝනාද කුමරුන්ට ඉන්ද්රජිත් හෙත් ඉන්ද්රයන් දිනු තැනැනත්තා ලෙසින් මහාබ්රහ්ම විසින් නම් කරන්නේ.
+ මේඝනාද ... හහ්
හහහ්.. මට මැවී පෙනෙනෙවා අභය වළාකුළු මැදින් වජ්රා අකුණු සරය සහිතව යුධය මැදට පණින කුමරුවන්...
- මා ප්රිය රජුනි මා ඒ දැ සියැසින් දුටු
අයෙක්මි... යුගයන් කෙතෙරම් වෙනස් වී ඇත්ද,මේ මහ පොලව කොතරම් ඉතිහාසයක් උසුලාගෙන සිටින්නීද ???
+ ලංකාපුරයට ජය
වේවා අභය.... ජයම වේවා....
- මා පෙර පැවසුවාක්
මෙන් සොන් වු කොන්ග් වානර රජුටත් හනුමාන් ටත් තම ශරීරය මහ ඇතෙකුටත් වඩා විශාලනය කල
හැක ඒ වගේම මැස්සෙකු තරමටම කුඩා කර ගත හැක... එමෙන්ම මහා මේරුව තරම් බරැති විය
හැකි අතර පිහාටුවක් මෙන් සැහැල්ලු විය හැකිය.
සුළගේ වේගයෙන්
ගමන් කල හැකිය, එක විට දස තැනක
පෙනී සිටිය හැකිය, තම සිරුර වෙනත්
වේශයන් දෙසැත්තැවකට පෙරලිය හැකිය... !
+ ඒ නම් හෙල විද්යාවක් අප කුවේණිය අශ්ව වේෂය ගත්තාක්
මෙන්.
- එසේය රජුනි සොබා
දහම් ශක්තීන් හෙළයට කියා අයිතියක් නැත සොබාදහම අයිති එයටය.. එකල හෙලය විහිදී
පැවතුනා පමනි. අප කුවේනිය සතුව තිබුනේ සෘධිබල කිහිපයක් පමනි. ඇය එතැනින එහාට ගමන්
කලේ නැත.
+ ඔබ පැවසුවා වානර
රජුගේ යෂ්ටියක් ගැන.. එය විශේෂයක් තිබෙන බවකුත්.
- එසේය සොන්වු
කොන්ග් රජු සතුව මායා යෂ්ටියක් තිබේ. ඔහු තම මායා බලයෙන් එය කෙස් ගසක් තරමටම කුඩා
කොට තම කණ තුල රදවාගෙන සිටියි. අවශ්ය වූ විට එය අහල පොලව යා කරන තරමට වුවද විශාල කල හැක..
+ එසේනම් හනුමාන්
සතුව..
- මහා හනුමාන් සතුව
ඇත්තේද යගධාවකි.. එහිද එම බලයන් සතුවේ. ඒ හැරත් රජුනි මේ වානර රජුන් දෙදෙනාම තම
යෂ්ටිය හෝ යගධාව අතැර යුධ නොකරති. වෙනත් ආයුධයක් තම අතට නොගනිති. මේසෛාන් වු
කොන්ග් රජුගේ යෂ්ටියත් හනුමාන්ගේ යගදාවත් හැසිරවිය හැක්කේ ඔවුන්ටම පමනකි. ඒ ඔවු්න්
ලද දායාදයකි.. ඒ හැර තවත් දෙක් ඇත.. මේ වන විටත් සොන් වු කොන් රජුගේ යෂ්ටිය ඔබ
වහන්සේ දැක ඇතිවාට සැකයක් නැත.
+ මොනවා....... ඒ
කොහිද ?????
- ඵුස්සදේවයන්ගේ
උරහිසෙහි රාජාලියා මෙන් තවත් පච්ච කෙටීමක් නුඹට සිහියට නොනැගේද ?
+ අභය අප යෝධයන් දස
දෙනාගේම එසේ රූපයන් ඇත. මා ඒ ගැන උනන්දු වුයේ ඔබ ඒ හෙලි කලාටත් පසුය.
- සිහිකැදවන්න
රජුනි, “ වසභ “ පිළිබදව..!! අමතක විය නොහැක. ඔහුට
ගොරිල්ලකු ගේමෙන් මහා කයක්ද හිමියෙකි..
+ ඔහ් අප වසභයන්ගේ
පිටෙහි මොන පච්ච හණ තැබීමක්ද අභය.. ඔහුගේ ඇගෙන් බාගයකටත් වඩා ලෝමයෙන් වැසි
පවතින්නේය.
- ඉතින් රජුනි ඔහු
වානර ගොත්රික
උරුමක්කාරයාය. අනෙකුන්ට වඩා ලෝම තිබිම ස්වාභාවිකය.. සැබැවින්ම ඔබ ඔහුගේ සලකුනක්
දැක නැතිද ?
+ නැත
- හොදමයි එසේනම්
ඊලගට එලැබෙන මොහොතේදීම බලන්න ඔහුගේ පිට පැත්තෙහි ඇති ලෝම දෙස එහි මේ යෂ්ටියේ හැඩය
මනාව සටහන්ව ඇත.....
+ මොනවා....... !
අභය එසේනම් අප වසභ යන් ප්රාතීර්භුත කරනුයේ
මකර අධිරාජ්යෙය් වෙසෙන
අමරණිය වන සොන් වු කොන්ග් නම් වානර රජුද ?????
- රජුනි එයින් මෙහා
තව කොතරම් වානර සෙන්පතියන් සිටිත්දැයි ඔබ නොදනිත්. අවැසි වේලාවට අවැසි ලෙසින්
නියමිත සෙන්පතියන් ඔහු කැදවනු ඇත... ඒ හැර අප ලභිය වසභගේ තවත් ඔබ දැනගත යුතු රහසක්
ඇත...
+ ඒ කිමෙක්ද ?
- මා අප
ඵුස්සදේවයන් ගැන කල සදහනේදි පැවසු මහා බල ඇති බ්රහ්මයාගේ හී සරය නුඹට මතකද ?
+ එසේය බ්රහ්මසරයයි..
- එයිනුදු අප වසභට
හානියක් පැමිණවිය නොහැකිියි..
+ අමරණිය නිසාද ?
- ඊටත් වඩා මුහුණු
හතරක රුද්රාවේ හිමිකරු
නිසාය.. චතුර්මුඛි රුද්රාව බලගන්වන්නේ
මහාබ්රහ්මයා විසින්මයි
....!!!!
+ අහෝ අභය මේ
ශක්තීන්.. නොමනා මනුශ්යන් අතට පත්
වුවහොත් කුමක් සිදුවේදැයි සිතාගත නොහැකියි..
- කම්පා නොවන්න
රජුනි, රාවණ අණින් අප මේ
භද්ර කල්පාන්තය වන
තුරු සිටින්නෙමු.
+ නුඹලාටත් මහා
රාවණයන්ටත් ස්තුති වේවා ..!!
- රජුනි සියල්ලන්ටම
තුලිතයක් අවශ්යය.. බිය නොවන්න
සොබාදහම් මැණියන් ඒ සිදුකරනවා ඇති...
-----------------------------------------සෙස්ස පස්සට
--- කුරුළු --
( රාවණ – ගැමුණු රජු – දස මහායෝධයන් සතුව මෙවන් අසාමාන්ය විදයා / ඉන්ද්රජාල ශක්තීන් ඇතැයි මනංකල්පිතව ” දසිස් ” නමින් මා ලබන මේ ප්රභන්ධය කර්තෘ
දැනුවත් කිරිමකින් තොරව කතාව ඇසුරින් සිදු කරන්නාවූ කොටස් උපුටාගැනීමක්, අනුකරණය කිරීමක්, ආර්ථික අයිතිවාසිකම්වලට කෘතිය
ප්රතිනිෂ්පාදනය කිරීමේ, විකිණීමේ, කුලියට දීමේ, බෙදාහැරීමේ, මහජනයා සඳහා සන්නිවේදනය කිරීමේ සහ
පරිවර්තනය කිරීම වැලැක්වීමට බුද්ධිමය දේපල නීතියේ ප්රකාශන අයිතිය යටතේ ආරක්ෂා කර
ඇත. )
#ravana #රාවණ #රාවන #කුරුළු #දසිස්
දසිස් සියල්ල
විඳින්න වෙබ් එකට යන පාර -
http://www.kurulu.lk/
- ජංගම දුරකථනයෙන්
කියවන්න Android App එක දාගන්න.. -
https://play.google.com/store/apps/details?id=io.kurulu.app
No comments:
Post a Comment