Saturday, February 9, 2019

==== දසිස් 31 ===== .



( තිස් වන කොටස හා සබැඳි )
+ නුඹ නිවැරදිය.. අභය මම නුඹට ප්‍රතිඥාදෙමි.. !
" එළාර රජු දැන් වයස් ගතය, යුද්ධයේදී මා අතින් ඔහු මිය නොගියහොත් , මා පියාණන් සේම සළකා ඉතිරි කාලය කිසිදු අඩුවක් නොකරම රැකබලාගමි., එහෙත් මියගියහොත් ,
ඔහුගේ සිරුර රාජකීයත්වයෙන් සලකා මේ භූමියේම මිහිදන් කර මාද හිස නමා වැද ගෞරව කර ලැබිය යුතු සියල්ලන්ගේම ගෞරවයද ලබාදෙන්නෙමි.
- රජුනි ..! වන්නක්ම වේවා ..! ඔබ ශ්‍රේෂ්ට රජෙකි. ඔබ ගැන මේ ලක තුල සදා ලියවෙනු කියවෙනු ඇත. ඕනෑම රජෙකුට මහත් වැර වැයමින් , විය හියදමින්, කූට උපක්‍රමයකින්, යන්ත්‍ර මන්ත්‍රයෙන්, ආයුධයෙන් -
"මේ ලකෙහි යුද්ධයක් දිනිය හැක ..! එහෙත් වඩා වැදගත්වන්නේ ලකෙහි සාමය දිනීමයි ...!!!"
—————————————– අද එතැන් සිට
+ දිනමි මම යුද්ධයද දිනමි සාමයද දිනමි. ඔබ දස දෙනා මා හට ඒ අවස්තා දේකේදීම මග පෙන්විය යුතුමය
- එය අප දස දෙනාගේ කාර්යය යයි රජුනි.
+ හොඳමයි අභය ඔබ පවසමින් සිටියේ රුද්‍රාවන් ගැන හා ඒවයේ අසීමිත බලයන් ගැනයි. තෙවැනි රුද්‍රාව ගැන කෙසේද ?
- මුහුණු තුනක් ඇති රුද්‍රාවේ භාර කරු වේලු සුමන යන්ය. ඔහු ගැන රසවත් කතා ගොන්නක් ඇත. රුද්‍රක්ෂයේ ශක්තිය ගැන පවසන්නේ නම් ඒ පාලනය කුජ ග්‍රහයා සතුය වේ. එනම් යුද්ධයට අධිපති ය. රතු පැහැතිය. පෙර මෙන්ම ස්වාභාවික රේඛා තුනක් මතුපිටට ඇත. ත්‍රිමූර්තිය මූලික වේ බ්‍රහ්ම විශ්ණු ඊෂ්වර ආශිර්වාදය නිබඳවම ලබන්නේය . දෙවුලොව මනු ලොව අපාලොව එමෙ මුල මැද අග නැතිනම් අතීතය වර්තමානය අනාගතය හෙවත් තුන් කල් දැකීම මෙම රුද්‍රාව ලබන්නාට හිමිවෙයි. ඉර හද තාරකා වල ඇති රහස් දැනුම ලැබෙයි.
ඉපදීම පැවතීම නැතිවීම වැනි ධර්මතා පිලිබඳ අවබෝදයද ඒ දේශනා කිරීමේ හැකියාවද ලබයි. කිසිදු ආයුධයකින් හෝගින්නෙන් නොහැකි යැයි කියනු ලැබේ.
ගින්නෙන් නැසිය නොහැකි විමටද හේතුවක් ඇත
+ කුමක්ද ?
- මෙම රුද්‍රාවහි පාලක දේවත්වය යනු අග්නි (ගිනි) විසිනි. කුජ ග්‍රහයා ලෝහිත වර්ණයෙන් සිටම මේ අග්නි හේතුවක් විය හැකිය. කුජ යනු අප පෘතිවිගෝලයට ආසන්නම අනෙක් ග්‍රහයාය. ඒ හා විශාල බැඳීමක් අප පෘතිවි ගෝලය හා බැඳී පවතී. විශේෂයෙන්ම රාවණයන් හා .
+ අහා කදිමයි
- කුජ හෙවත් යුද්ධයට අධිපති රක්ත වර්ණ ග්‍රහයා තුල රාවණයන් ගේ මහා බලගතු ආයුධ ගබඩාව ඇතැයි විශ්වාස කරනු ලබයි.
+ එය එසේමද ?
- මෙ ඒ පිළිබදව පැවසීමට කාලය නෙවේ රජුනි. අනෙක් අතට රාවණයන්ගේ බලගතු ආයුධ යනු සාමාන්‍ය කෙනෙකුට දැරිය නොහැකි ආයුධයි. බාගදා දෙවියන්ගේ ආයුධ විය හැකිය. මනු ලොවට කරදරයක් විය හැකි සියලු දැ රාවනයන් මින් ඉවත් කර තැබීය.
+ හොදයි එසේනම් රාවණයන් කුජ වෙත ගමන් කලේ කෙසේද ?
- පුෂ්පක විමානය ගැන අසා ඇති ඒ එක විමානයකි .
+ පුෂ්පක විමානය ගැනත් වෛමානික ශ‍්‍රාස්ත්‍ර නම් ග්‍රන්ථයක් ගැනත්අ සා ඇත්තෙමි. දැනුමක් නැත
- විමාන යන් යනු අහසින් ගමන් කරන්නාවූ යන්ත්‍රයන්ය. ඒ පිළිබඳ ඉතිහාසය රාවණ යුගයටත් එහා දිවෙයි.
+ එසේනම් සියල්ල තබා ඒ ගැන පවසන්න. පුෂ්පක විමානය හැර තවත් විමාන තිබුනේද ?
- හහ් හහ් හහ් රජුනි මා ඒ කෙටියෙන් පවසන්නෙමි.
මහා රිශි බාරද්වාජ හින්දු ශිෂ්ඨාචාරයේ ශ්‍රේෂ්ඨ ගුරුවරයෙකි.
ප‍්‍රථමයෙන් භාරද්වාජ් සෘෂි විසින් අශෝක රජු සමයේ රචිත ග‍්‍රන්ථයක් ලෙස සලකන වෛමානික ශ‍්‍රාස්ත්‍ර ග‍්‍රන්ථය පන්ඩිත සුබර්යා ශ‍්‍රාස්ත‍්‍රී විසින් අධිමානසින් පනිවුඩ හුවමාරු කර ලබාගත් බවට සඳහන් වේ. එහෙත් රජුනි අශෝක රජු සමයේ ලියවුන ග්‍රන්ථ ගැන සදහනක් කලා මතකැති
+ එසේය ඒ ඔබ නව දෙනා නෙවේද ? රාවණ විද්‍යා දැනුම එක් රුස් කල " නම නොදත් නව දෙනා " ?
- එය එසේයි. හොදයි ඒ එසේ නම් රාවණ යුගයේ පැවති මේ වෛමාන ගැන තොරතුරු එක් ලැස් කරන ලද්දේ කවරුන්දැයි නුඹ සිතන්නේද ?
+ වේළු සුමනද ඒ භාරව සිටියේ ..!
- නැත ඒ මහා සෝන ය ඒ ග්‍රන්ථය සය වැනි ග්‍රන්ථයියි එහි ඇත්තේ වෛමානික ශාස්ත්රි හෙවත් ගුවනින් ගමන් ගන්නා යානා පිළිබද විදයාවන් ද මේ පොලෝ තලය වෙතට අප ඇදී සිටින්නාවූ විද්‍යාව හෙවත් ගුරුත්ව ආකර්ෂන නියමය පිලිබදව සැකසී තිබුනි.
+ අහා දැන් මතකයි ඒ නම් මහා සෝන ඒ ගැන සියලු දැනුම දන්නා කෙනෙක් .
- එසේය මහාසෝන ගැන පසුවට කියන්නම්.
+ හොඳමයි
- රජුනි වෛමාන ප්‍රධාන වශයෙන් කොටස් සතරකි .
පලමුවැන්න ශකුණ විමාන යි.
කුරුල්ලකුගේ හැඩය ඇති මෙම යානය වේගයෙන් යන විට තටු හැකිලිමද සෙමින් යන විට තටු දිග හැරීමද සිදු කරයි. එමගින් යානයේ ක‍්‍රියාකාරීත්වය ඉතාම ඉහල කර්්‍යක්ෂම තාවයක තබාගත හැක.


දෙවැන්න සුන්දර විමාන - වෘත්තාකාර හැඩයෙන් යුතු විමානය එය බොහෝ විට භ්‍රමණය වෙමින් ගමන් කරයි
තෙවැන්න
ත‍්‍රිපුර විමාන - තට්ටු තුනකි කින් යුක්ත විමාන මෙහි පහල කොටස රෝද විස්සකින් සමන්විත අතර, දෙවන කොටස වතුරේ හෝ වතුර යටින් කිමිදීමට හැකිය. උඩ කොටස අහසේ පියාසර කල හැකිය.


සිවුවැන්න රුක්ම විමානය - කේතු හැඩයෙන් නැතිනම් ඊයක හිසක්/ කැස්බැවෙකුගේ ඉදිබුවකෙුගේ කට්ටක අයුරින් නිර්මිත යි


මේ හැර විමාන ය පදවන නියමුවන් රථාචාර්ය නමින් හදුන්වූවා. විමානයක් අහසට නැංවීමට නම් මේ රථාචාර්ය වරයෙකු ක්‍රියාවලින් තිස් දෙකක් දැන සිටිය යුත වෙනවා. විමානයක් නිර්මාණය කරනායුරු, විමාන්‍යක් අදෘශ්‍යමාන කරනායුරු තවත් විමානයක් විනාශකරන අයුරු ආදි ක්‍රමයි.


මේ හැර
කලියුගය වන විට ත්රිටක කාණ්ඩයට අයත් විමාන වර්ග විසිපහක් ගැන සඳහනක් තිබෙනවා
සකුණා,නන්දක,සුන්දර ,කුමද,රැක්ම,මන්දර,මණ්ඩල,හම්ස,වක්‍රතුන්ද, ශුකාබදද්රක,සොටියක,රුචක,කොවුන්චක,විරාජක,පද්මක,බස්කාර, සිමිහික,අජාවර්ථ,පංචබන,පෞෂ්කාල,ඔවිරියායන,විරන්චික,කොඩන්ඩ
නමිනුයි ඒ.
රේඛාපත්ත ප්‍රදේශය තුල ගුවන් මාර්ග 70,300,800ක්
මන්ඩල ප්‍රදේශය තුල ගුවන් මාර්ග 200,800,200ක්, කක්ෂ ප්‍රදේශය තුල 20,900,300ක්, ශක්ති ප්‍රදේශය තුල මාර්ග 1,001,300ක් සහ කේන්ද්‍ර ප්‍රදේශය තුල ගුවන් මාර්ග 3,008,200ක් පවතින බවට සදහන්.
අතීථයේ සදහන් ආකාරයට මේ ගුවන් ප්‍රදේශ පහ තුල වෙනත් ලෝක වලට යා හැකි ගුවන්මාගර්ත් 519,800 ක් තිබිලා තියෙනවා. ඒ ලෝක නම්, භූමලෝක, භූවර්මලෝක, සූවර්ලෝොක, මහෝලෝක, ජනෝලෝක,තපෝ ලෝක,සතයමලෝක නම් සතයි.


+ මා සිතුවාටත් වඩා පුළුල්ය
- එසේය රජුනි ඒ නිසායි මා කෙටියෙන් පවසන්නම් කියුයේ . මේ ද බිඳක් පමණයි මේසාදා ගන්නා ආකාරය පවා විස්තර කරනට හැකිය. ඒ දැනුම මහාසෝන යන් සතුය.
+ ඒසේනම් ඔබ පවසන්නේ මේ සියල්ල රාවණ යුගයේදි සිදු කල බවද ?
- එසේය රාවණයන්ගේ පුත් මේඝ නාද විසින් මෙහෙය වනු ලැබූ අහසින් යුධයට ගිය සේනාවක්ද සිටියහ . ඒ මහා බ්‍රහ්මයන් විසින් මේඝ නාද කුමරුන්ට සහස්ඝ්රති" නම් විමානය ලබා දීමෙන් අනතුරුවය. එහි සිටියදී ඔහුව කිසිවෙකුටත් නසා ලිය නොහැක.
+ ෂාහ්.. අගනේය අපටත් එවැනි සේනාවක් සාදා ගත හැකිනම් .
- අවශ්‍ය වුවහොත් එය සාදන්නෙමු. නමුත් දැනට ඒ අපට අවශ්‍ය නොවේ.
රජුනි අපට ඒ යානා නවත්තන තොටුපලවල්ද තිබුනි
+ ඒ කොහේද ?
- කාල ගිරි ලෙස දැන් හදුන්වන පසු කලක කොත්මලය ලෙසින්ද හදුන්වන මලය දේශයේ එකකි. පසු කාලින ගුරුළුපොත, වේරගංතොට, තොටුපොල කන්ද සහ උස්සන්ගොඩ හා අනෙක වාතයෙන් ගමන්ගන්නා රථ නැවතුම තේරුම දෙන්නාවූ " වා රිය පොල " යි.
+ ඔහ් වාරිය පොල.... මේ එසේ මෙසේ තාක්ෂනයක් නොවේ අභය. මේ තිබේ නම් කුජ වෙත ලඟා වීම එක ක්ෂණයකින් කල හැකි නෙවේද ?
- එසේය ඊට ඇසිල්ලකුත් ඇතිය. විමාන ගැන එපමණක් ඇතිය.
+ හහ් හ්හ එසේනම් වේළුසුමන ගැන පවසව.....
--------------------------------------සෙස්ස පස්සට
---------- කුරුළු --------------
( වෛමානික ශාස්ත්‍ර ගැන විස්තර අන්ත්ජාලයෙනි )
" දසිස් " බුද්ධිමය දේපල නීතියේ ප්‍රකාශන අයිතිය යටතේ ආරක්ෂා කර ඇත.

No comments:

Post a Comment